کد خبر : 24915
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 - 21:25

۱۰ پرنده وحشی در فلاورجان کشف و رها سازی شد

طی پایش و کنترل پرنده فروشی های فلاورجان، ۱۰ پرند وحشی دراین شهرستان  کشف، ضبط  و رها سازی شد. محمد ولید مغربی سرپرست این اداره اظهارکرد: در راستای عملیات پایش و کنترل پرنده فروشی های سطح شهرستان توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان، ۱۰ پرنده وحشی کشف و ضبط شد.   وی افزود: این

طی پایش و کنترل پرنده فروشی های فلاورجان، ۱۰ پرند وحشی دراین شهرستان  کشف، ضبط  و رها سازی شد.
محمد ولید مغربی سرپرست این اداره اظهارکرد: در راستای عملیات پایش و کنترل پرنده فروشی های سطح شهرستان توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان، ۱۰ پرنده وحشی کشف و ضبط شد.
 
وی افزود: این پرندگان وحشی شامل ۵ طرقه، ۴ سهره وحشی و یک بلبل خرما بود که پس از تیمار و نگهداری اولیه و اطمینان از سلامت آنها در زیستگاههای طبیعی شهرستان رهاسازی شدند.
سرپرست اداره محیط زیست شهرستان فلاورجان گفت: یک قلاده روباه نیز که توسط مأموران ایستگاه آتش نشانی و همچنین بر اساس گزارش های مردمی در یک نقطه از شهرستان زنده گیری شده بودند، در طبیعت رها سازی شد.
وی در پایان تصریح کرد: از عموم شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه جانور وحشی و یا تخلفات محیط زیستی در رابطه با نگهداری و خرید و فروش جانوران وحشی در سطح شهرستان گزارش خود را به صورت شبانه روز با شماره تلفن ۳۷۴۲۲۱۳۰ در جریان بگذارند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc