کد خبر : 15353
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 - 20:01

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی درباره انتخاب نشدنش برای هیات رئیسه دائم گفت: من لابی نکردم.

به گزارش خبرآنلاین سیدناصر موسوی لارگانی برای حضور در جایگاه دبیری هیات رئیسه مجلس کاندیدا شده بود. او در انتخابات هیات رئیسه موقت توانست آرای لازم را کسب کند اما در انتخابات هیات رئیسه دائم ازجمله حذف‌شدگان بود. او اگرچه امروز در صحن فعال دیده می‌شد اما درباره دلایل موفق نشدن به خبرآنلاین گفت: بنده

به گزارش خبرآنلاین سیدناصر موسوی لارگانی برای حضور در جایگاه دبیری هیات رئیسه مجلس کاندیدا شده بود. او در انتخابات هیات رئیسه موقت توانست آرای لازم را کسب کند اما در انتخابات هیات رئیسه دائم ازجمله حذف‌شدگان بود.موسوی-لارگانی
او اگرچه امروز در صحن فعال دیده می‌شد اما درباره دلایل موفق نشدن به خبرآنلاین گفت: بنده احساس وظیفه کردم که در آنجا خدمات بهتری را برای کشورم داشته باشم. با توجه به سابقه‌ای که در مجلس داشتم، خیلی از دوستان تاکید داشتند که در ترکیب هیات رئیسه باشم. دوستان محبت کردند و در فراکسیون ولایت به حقیر به‌عنوان یکی از کاندیداهای دبیری رای دادند.
او ادامه داد: در هیات رئیسه موقت به‌عنوان نفر پنجم برای جایگاه هیات رئیسه انتخاب شدم اما به دلیل اینکه فراکسیون مقابل و دوستانی که قدرت لابی‌گری بیشتری داشتند تلاش کردند و سایر دوستان توانستند رای لازم را کسب کنند.
موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به کرسی دبیری هیات رئیسه لابی نکرده بود،گفت: من احساس مسئولیت داشتم اما حالا این مسئولیت از دوش حقیر برداشته شده است. من برای کسانی که آرای لازم را کسب کردند آرزوی موفقیت می‌کنم.
موسوی لارگانی ضمن تبریک به تک تک اعضای هیات رئیسه، اظهار کرد: امیدوارم هیات رئیسه کارآمدی داشته باشیم که بتوانند خوب مجلس را مدیریت کنند تا مجلس کم‌تنش‌تری داشته باشیم.
وی تاکید کرد: کشور ما مشکلاتی دارد که برای حل آن باید مسائل سیاسی را کنار بگذاریم. مردم بیشتر دغدغه مسائل اقتصادی و اشتغال را دارند. دور از مروت است که در چنین شرایطی مقاصد سیاسی خود را پیگیری کنیم. در این شرایط باید اعضای هر دو فراکسیون برای حل مشکلات مردم همه دست به دست هم دهیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم درباره برنامه اش در مجلس دهم نیز گفت: همان کمیسیون اقتصادی هستم. برای ریاست کمیسیون قطعا کاندیدا نمی‌شوم اما اگر دوستان برای نایب رئیسی یا سخنگویی مرا انتخاب کنند، در خدمتشان خواهیم بود..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc