کد خبر : 15697
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1395 - 11:05

موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان : فرمایشات رهبری درباره برجام راهگشاست/آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نیست

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران اظهار داشت: بیانات رهبری برای همه ما ارزشمند است و در هیچ جای دنیا چنین رهبری با چنین اقتدار و شجاعت وجود ندارد. وی با بیان اینکه

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران اظهار داشت: بیانات رهبری برای همه ما ارزشمند است و در هیچ جای دنیا چنین رهبری با چنین اقتدار و شجاعت وجود ندارد.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب نکات مهمی را به مسئولین گوشزد کردند، ادامه داد: در جلسه‌ای که نمایندگان مجلس خدمت حضرت آقا رسیدند ایشان فرمودند که خجالت ما بیشتر از جوانی است که با دست خالی به منزل می‌رود یعنی ایشان آنقدر خودشان را دلسوز مردم می‌دانند که این چنین بیان می‌کنند لذا این مسئله برای ما یک نعمت است.
نماینده مجلس دهم گفت: در بحث برجام مقام معظم رهبری از زمانی که مذاکرات آغاز شد چه در دولت قبلی و چه در دولت فعلی همواره تاکیدات زیادی داشتند که مواظب باشید دشمن قابل اعتماد نیست.
موسوی لارگانی افزود: رهبری تأکیدات فراوانی را در این زمینه داشتند و اگر ما الان می‌بینیم که ایشان با صراحت مطالب را عنوان می‌کنند به این دلیل است که ایشان همواره هشدارها را داده‌اند.
وی تصریح کرد: شجاعت و درایت رهبری است که فرمودند ما ناقض توافقنامه نیستیم اما اگر کسانی که کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا هستند و ادعا می‌کنند که اگر رئیس جمهور شوند برجام را پاره می کنند ما آن را آتش می‌زنیم.
نماینده مجلس دهم خاطر نشان کرد: حتی در مسئله منا مقام معظم رهبری با شجاعت خود فرمودند برخوردمان برخورد خشن و سختی خواهد بود اگر عربستان بخواهد ذره‌ای پایش را فراتر بگذارد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc