کد خبر : 16036
تاریخ انتشار : جمعه 11 تیر 1395 - 0:13

پیام حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس

پیام حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی  رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهانبه مناسبت روز جهانی قدس بسمه‌تعالی قدس شریف؛ همان‌گونه که امام راحل (قدس سره الشریف) فرمود: «پاره تن اسلام است» و برای همیشه تاریخ و تا ابد پاره تن اسلام باقی خواهد ماند. این روز پرشکوه نماد وحدت همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان

پیام حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی  رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهانبه مناسبت روز جهانی قدسmosavilargani
بسمه‌تعالی
قدس شریف؛ همان‌گونه که امام راحل (قدس سره الشریف) فرمود: «پاره تن اسلام است» و برای همیشه تاریخ و تا ابد پاره تن اسلام باقی خواهد ماند.
این روز پرشکوه نماد وحدت همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است و ملت روزه دار ایران هم‌پیمان با تمام شهیدان و ایثارگران، فریاد حمایت از ملت ستمدیده فلسطین سر می‌دهند .
روز قدس روز نجات اسلام است؛ یقین داریم که سیل خروشان مردمی در روز قدس باید به آزادی قدس منتهی می شود. همانگونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند اسرائیل غاصب ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید .
شاید روزی که امام خمینی(ره) جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس نامیدند، ما چنین آثار فوق العاده و تاثیرگذاری را در عرصه‌های بین المللی تصور نمی‌‎کردیم ولی امروز می‌بینیم که با تیزبینی امام راحل، روز قدس تبدیل به نماد مقاومت و فریاد علیه رژیم صهیونیستی شده است .
۳۷ سال از اعلام و دعوت امام خمینی(ره) برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌گذرد و امسال نیز مردم ایران اسلامی به همراه مسلمانان آزاده جهان بار دیگر با شعار استکبار ستیزی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آماده می‌شوند.
اهمیت راهپیمایی امسال بواسطه حضور فرزند نامشروع صهیونیستها یعنی داعش در منطقه و خونخواری رژیم جنایتکار آل سعود چندین برابر است .
از امت عزیز و شهید پرور به خصوص غیور مردان استان اصفهان و مردم مومن و ولایتمدار روستاها و شهرهای شهرستان فلاورجان میخواهم تا فردا حماسه ای ماندگار بیافرینند .
?به امید نابودی اسرائیل و آل سعود?
سید ناصر موسوی لارگانی
خادم مردم فهیم شهرستان فلاورجان در خانه ملت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc