کد خبر : 16084
تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1395 - 9:55

موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان: سود گرانی خرما در ماه مبارک رمضان به جیب دلال می رود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سود گرانی خرما در ماه مبارک رمضان به جیب دلال می رود، گفت: گرانی خرما مصرف کننده را از منظر اقتصادی تحت تاثیر قرار می دهد. سید ناصرموسوی لارگانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت گرانی نرخ کالاهای اساسی همچون خرما در ماه مبارک

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سود گرانی خرما در ماه مبارک رمضان به جیب دلال می رود، گفت: گرانی خرما مصرف کننده را از منظر اقتصادی تحت تاثیر قرار می دهد.
سید ناصرموسوی لارگانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت گرانی نرخ کالاهای اساسی همچون خرما در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در مقطعی است برگزار می شود که میزان ساعت روزه داری بالاست باید برای ارزان رسیدن کالاهای اساسی بدست مصرف کننده در ماه مبارک رمضان اقدامات بهینه برنامه ریزی شود نه اینکه ماشاهد گرانی کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان باشیم.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قبل آغاز ماه مبارک رمضان اعلام شده است که معضلی برای تامین خرما نداریم ،گفت: صادرات خرما ،نرخ این محصول در ماه مبارک رمضان افزایش داد.
موسوی لارگانی، افزود: سود گرانی خرما در ماه مبارک رمضان را دلال می برد و در نهایت گرانی خرما مصرف کننده را از منظر اقتصادی تحت تاثیر قرار می دهد.
وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان هزینه های اقشار جامعه افزایش می یابد و بدین معنا باید شرایطی مهیا شود که کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان ارزان تر بدست مردم برسد اما متاسقانه شاهد گرانی کالایی همچون محصول خرما در ماه مبارک رمضان بوده ایم.
عضو کمسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اعلام می شود قبل از ایام خاص میوه انبار می شود، گفت: مسولان اعلام می کنند ما جهت تامین نیازهای مردم در ایا م خاص برخی از محصولات کشاورزی را ذخیره کرده اند اما در عمل مشاهده می شود برخی کالاهای که ذخیره شده در زمان برگزار ی مناسبات گران می شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc