کد خبر : 16105
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1395 - 16:17

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فلاورجان گفت‌: این نهاد در شهرستان فلاورجان و در حوزه مسکن بیش از ۷۵۷ میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش کمک کرده است.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فلاورجان گفت‌: این نهاد در شهرستان فلاورجان و در حوزه مسکن بیش از ۷۵۷ میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش کمک کرده است. حمیدرضا طاهری، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) فلاورجان امروز یکشنبه، ۱۳تیرماه، اظهارکرد: کمیته امداد فلاورجان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۵۷ میلیون ریال در

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فلاورجان گفت‌: این نهاد در شهرستان فلاورجان و در حوزه مسکن بیش از ۷۵۷ میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش کمک کرده است.
حمیدرضا طاهری، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) فلاورجان امروز یکشنبه، ۱۳تیرماه، اظهارکرد: کمیته امداد فلاورجان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۵۷ میلیون ریال در راستای اجرای طرح‌های  عمرانی مددجویان تحت حمایت مشارکت داشته است.
وی تصریح کرد: این نهاد مبلغی افزون بر ۱۳۰میلیون ریال درامر خرید مسکن و ۳۴۳ میلیون ریال در خصوص تعمیر ات کلی مسکن  به ۲۲نفر از مددجویان تحت پوشش مساعدت نموده است .
مدیر کمیته امداد در ادامه به معافیت انشعابات منازل مددجویان اشاره کرد و گفت: مبلغ بیش از ۲۸۴ میلیون ریال بابت هزینه انشعاب از ادارات گاز، برق و سازمان  آب برای مددجویان تخفیف گرفته شده است.
طاهری تصریح کرد: تعدادی از مددجویان این شهرستان فاقد مسکن هستند که از خیران دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در این امر خدا پسندانه با کمیته امداد همکاری داشته باشند.
منبع :ایکنا

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc