کد خبر : 16313
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 - 10:32

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران انقلابی مانده و خواهد ماند و شهدای حرم سند صداقت ملت ایران در این راه است.

سردار نقدی: شهیدان مدافع حرم سند انقلابی ماندن ماست فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران انقلابی مانده و خواهد ماند و شهدای حرم سند صداقت ملت ایران در این راه است. سردار محمد رضا نقدی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاحیه دوره های طرح ‘یاوران ولایت پیشگامان’ بسیج دانش آموزی در اردوگاه شهید بهشتی شهر

سردار نقدی: شهیدان مدافع حرم سند انقلابی ماندن ماست82143901-70854566
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران انقلابی مانده و خواهد ماند و شهدای حرم سند صداقت ملت ایران در این راه است.
سردار محمد رضا نقدی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاحیه دوره های طرح ‘یاوران ولایت پیشگامان’ بسیج دانش آموزی در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم شهرستان فلاورجان افزود: رهبر معظم انقلاب یکی از شاخص های انقلابی بودن را همت بلند و توجه به آرمان های الهی می دانند.
وی افزود: ملت ایران هیچگاه به خواسته های حقیر دل نبسته است و همواره به آرمان های بزرگی چون آزادی بشر، رهایی از ظلم، حاکمیت عدالت و تحقق ولایت الهی در سراسر گیتی می اندیشد.
وی حفظ استقلال را دیگر شاخصه انقلابی بودن عنوان کرد و افزود: استقلال آزادی همه ملت ایران از تابعیت ابرقدرت ها است؛ استقلال یک دستور قرآنی است که نه زیر بار ظلم برویم و نه به کسی ظلم کنیم.
وی با بیان اینکه حساسیت به دشمن از دیگر شاخص های انقلابی است، اضافه کرد: ملت ایران نسبت به دشمن حساس است و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را تا آخر و نابودی کامل آنها ادامه خواهد داد.
سردار نقدی افزود: ملت ایران شعار مرگ بر شاه سرداد و شاه از بین رفت، ملت ایران شعار مرگ بر صدام سر داد و از بین رفت، ملت ایران شعار مرگ بر شوروی سرداد و این رژیم متلاشی شد، وبه طور قطع شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل نیز در آینده با نابودی این دو محقق خواهد شد.
وی تاکید کرد: وعده الهی است که اگر کسی خدا را یاری کند، خدا نیز او را یاری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه امروز ملت ها بیدار شده اند، گفت: امروز سیاه پوستان آمریکا خواستار حقوق خود از رژیم تبهکار آمریکا هستند و برای رسیدن به حقوق خود به میدان آمده اند.
سردار نقدی گفت: از سوی دیگر آمار نشان می دهد ماهانه ۵۰ هزار نفر در اروپا به سمت اسلام گرایش پیدا می کنند.
وی گفت: ملت فلسطین به دنبال به خاک مالیدن پوزه صهیونیسم است و از سوی دیگر قیام مردم یمن زیر باران بمب های استکبار ادامه پیدا کرده است و در روز قدس راهپیمایی میلیونی به راه انداختند.
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین افزود: استکبار از قیام مردم بحرین به وحشت افتاده است و حکام این کشور با صدور سلب تابعیت یک پیرمرد روحانی خود را رسوا کرده اند.
وی گفت: عراق و سوریه صحنه پیروزی ها و پیشروی های پی در پی شده است و جهان روز به روز به سمت تحقق فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر فتح سنگرهای کلیدی جهان پیش می رود.
سردار نقدی با اشاره به آغاز دوره ۱۰۵ هزار نفری فرماندهان و اعضای شورای بسیج دانش آموزی در سراسر کشور افزود: میثاق امروز ما ایستادگی در جبهه حق است تا ظلم در جهان باقی است زیرا هر روز عاشورا و هر مکان کربلا ست.
دوره ۱۰۵ هزار نفری فرماندهان و اعضای شورای بسیج دانش آموزی از ۲۰ تیرماه در سراسر کشور آغاز شده است.
در این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شد و از دو کتاب ‘درسنامه فرماندهان’ و ‘کتاب کار فرماندهان و اعضای شوراهای بسیج دانش آموزی رونمایی شد.
.منبع :ایرنا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc