کد خبر : 16344
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تیر 1395 - 14:18

نماینده مردم فلاورجان :سؤال از وزیر اقتصاد درباره وام بی‌بهره به مدیران در صحن طرح نشد

نماینده مردم فلاورجان :سؤال از وزیر اقتصاد درباره وام بی‌بهره به مدیران در صحن طرح نشد موسوی لارگانی در تذکری شفاهی در صحن علنی سؤال از وزیر اقتصاد درباره وام بی‌بهره به مدیران در صحن طرح نشد به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌لاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم فلاورجان :سؤال از وزیر اقتصاد درباره وام بی‌بهره به مدیران در صحن طرح نشدموسوی لارگانی
موسوی لارگانی در تذکری شفاهی در صحن علنی سؤال از وزیر اقتصاد درباره وام بی‌بهره به مدیران در صحن طرح نشد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌لاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه ۲۲ تیر ماه در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس یک علت پرداخت‌های نجومی به برخی مدیران دولتی را مربوط به مجلس عنوان کرد و گفت: یک سال و نیم پیش سوالی از وزیر اقتصاد داشتم که درباره همین وام‌های کلان با بهره صفر درصد به مدیران دولتی بود.

وی افزود: تعدادی از مدیران دولتی از این قبیل وام‌ها دریافت کردند ما از وزیر اقتصاد سوال کردیم و در کمیسیون اقتصادی نیز مطرح شد اما به صحن علنی که رسید گفتند اگر این مطلب پخش شود ممکن است مشکلاتی برای نظام به وجود آورد.

موسوی لارگانی با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد دیگر این موضوع را پیگیری نکرد گفت: آن زمان خاطیانی که از این وام‌های با بهره صفر درصد دریافت کرده بودند برکنار نشدند و موجب شد که مدیران بانکها نیز با خود بگویند مگر ما کمتر از مدیران عامل شرکت‌ها و اعضای هیات مدیره آنها هستیم؟

وی ادامه داد: الان تعدادی از نمایندگان از وزرا سوالاتی دارند اجازه دهید این سوالات در کمیسیو‌ن‌ها مطرح شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ نماینده مجلسی مشکل شخصی با وزرا ندارد گفت: اگر آن زمان به مسئله اخذ وام های صفر درصدی توسط برخی مدیران رسیدگی شده بود مشکل فقط محدود به شرکت بیمه بود اما امروز چندین بانک نیز درگیر شده‌اند و ما می‌خواهیم هرچه سریعتر قوای سه گانه جلسات متعدد گذاشته و با اولویت این موضوع را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: در دیدارهای مردمی به ما می‌گویند برای اعطای وام یک میلیونی به مردم سپرده می‌خواهند اما برای ۵۰۰ میلیون وام به یک مدیر دولتی سپرده نمی‌خواهند؟!

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از هیات رئیسه مجلس خواست این موضوع را یگیری کرده تا این مشکل حل شود.

به گزارش فارس مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی که اداره این جلسه را برعهده داشت در پاسخ گفت: این کاری که مجلس و دولت با هم باید پیگیری کنند و با عجله نمی‌توان‌ آنرا به نتیجه رساند.

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc