کد خبر : 16497
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تیر 1395 - 21:00

اقتصاد شهرستان فلاورجان وابسته به کشاورزی ودامداری می باشد

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان فلاورجان در فرمانداری برگزار شد. اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان فلاورجان در فرمانداری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری فلاورجان اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان امروز در سالن اجتماعات فرمانداری به ریاست مهندس هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان بر گزار شد. مهندس اصغر هدایت توجه ویژه به حوزه اشتغال رادر شهرستان

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان فلاورجان در فرمانداری برگزار شد.
اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان فلاورجان در فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری فلاورجان اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان امروز در سالن اجتماعات فرمانداری به ریاست مهندس هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان بر گزار شد.
SONY DSC
مهندس اصغر هدایت توجه ویژه به حوزه اشتغال رادر شهرستان ضروری دانست وگفت :شهرستان فلاورجان از جمله شهرستان هایی است که اقتصاد آن وابسته به کشاورزی ودامداری می باشد ومتاسفانه خشکسالی های اخیر در رشد نرخ بیکاری در شهرستان بسیار موثر بوده است .
وی در ادامه افزود :تمام هم وغم دولت محترم در کلان کشور و در استان وشهرستان نیز همه مسئولین این است که این حوزه یعنی حوزه اشتغال راتقویت نمایند.
وی همچنین ادامه داد :ان شالله باعزمی که در حوزه اقتصاد مقاومتی در کشور ایجاد شده وبه پیروی از آن در شهرستان باتوجه به چند جلسه ای که در این خصوص تشکیل شده میزان ظرفیت ها وپتانسیل های شهرستان تقریبا شناسایی شده است .
هدایت در پایان از کلیه مسئولین وکسانی که در امر جذب اعتبارات اشتغال در شهرستان تلاش کردند تابتوانند اعتبارات را به خوبی جذب نمایند تقدیر وتشکر کرد ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc