کد خبر : 16509
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1395 - 20:26

ابراز تاسف از کم لطفی نسبت به بیت امام خمینی(س)

نماینده فلاورجان با ابراز تاسف از کم لطفی نسبت به بیت امام خمینی، گفت: نکته قابل توجه این است که خاندان حضرت امام هم باید مورد توجه باشد و برنامه ها و سخنرانی هایی که از سوی نوه امام می شود تحت پوشش خبری قرار بگیرد. نماینده فلاورجان با ابراز تاسف از اینکه گاهی موارد

نماینده فلاورجان با ابراز تاسف از کم لطفی نسبت به بیت امام خمینی، گفت: نکته قابل توجه این است که خاندان حضرت امام هم باید مورد توجه باشد و برنامه ها و سخنرانی هایی که از سوی نوه امام می شود تحت پوشش خبری قرار بگیرد.
نماینده فلاورجان با ابراز تاسف از اینکه گاهی موارد مشاهده می شود که برخی ها نسبت به امام خمینی مانند فردی صحبت می کنند که به تاریخ پیوسته است ،گفت: هر جا که بحثی در مورد انقلاب اسلامی ایران می شود، با نام امام خمینی شناخته شده و می شود.
حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار آستان با تاکید بر اینکه اگر در روستایی حضور پیدا کنیم و یک روحانی به آنجا برود ابتدا مردم به یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی می افتند، گفت: وقتی مردم در خارج از کشور فردی را با لباس روحانی می بینند، با نام خمینی می شناسند و به همدیگر معرفی می کنند. بنابر این نباید به سادگی از کنار نام خمینی بگذریم و البته باید مراقب باشیم که این نام روی چه کسانی گذاشته می شود.
وی با تاکید بر اینکه امام خمینی حق بسیار بزرگی به گردن ملت ایران و مستضعفان جهان دارد، گفت: پس از ارتحال امام خمینی، سکان انقلاب و کشور به دست آیت الله خامنه ای قرار گرفت و تقریبا همان راه و مسیر امام را آیت الله خامنه ای طی کردند و می کنند. بنا بر این هیچ کس نمی تواند بگوید انقلاب به انحراف رفته است زیرا امام خمینی جانشین خوبی دارد.
نماینده فلاورجان با ابراز تاسف از کم لطفی نسبت به بیت امام خمینی، گفت: نکته قابل توجه این است که خاندان حضرت امام هم باید مورد توجه باشد و برنامه ها و سخنرانی هایی که از سوی نوه امام می شود، تحت پوشش خبری قرار بگیرد.
وی با تاکید بر اهمیت برنامه هایی که مسجد جماران و مرقد امام خمینی برگزار می شود، گفت: هربرنامه ای که در بیت امام یا مرقد امام برگزار می شود، مراسم رسمی است که برگزار می شود و سید حسن خمینی نیز دیدگاههای امام و انقلاب را تشریح می کند، بنابر این مراسم مذکور باید پوشش خبری داده شود.
موسوی از نوادگان امام خمینی خواست که مراقب باشند از جایگاه امام سوءاستفاده نشود ،گفت: بیت امام باید جایگاه رهبر کبیر انقلاب را در نظر داشته باشند، تا مبادا دیگران این جایگاه را خدشه دار کنند.
وی گفت: همه ساله مراسم ۱۴ خرداد در سه روز برگزار می شود. شب قبل مسوولان سخنرانی می کنند، در روز ۱۴ خرداد مقام معظم رهبری به همراه روسای قوا و مسوولان ارشد نظام در این مراسم حاضر می شوند و در ۱۵ خرداد نیز سخنرانی ها و مراسمی برگزار می شود که در همه این مراسم، از امام خمینی یاد می شود.
نماینده فلاورجان با تاکید بر اینکه نباید عده ای بیش از اندازه حساسیت نشان دهند، گفت: اینکه صدا و سیما باید مراسم رسمی مرقد امام و بیت ایشان را پخش کند، شکی نداریم و امیدواریم اگر مساله ای وجود داشته، با آمدن علی عسگری به صداوسیما این چالشها برطرف شود و شاهد پخش مراسم مرتبط باشیم.
منبع:عصر خبر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc