کد خبر : 16654
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 - 13:09

موسوی لارگانی :تشکیل کمیته‌هایی برای حل مشکل بی‌آبی زاینده‌رود و بیکاری مردم اصفهان

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: در نخستین نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان مقرر شد کمیته‌هایی برای حل مسئله بی‌آبی زاینده رود و مشکلات معیشتی مردم این استان تشکیل شود. چ حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان و نائب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نخستین نشست مجمع

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: در نخستین نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان مقرر شد کمیته‌هایی برای حل مسئله بی‌آبی زاینده رود و مشکلات معیشتی مردم این استان تشکیل شود.IMG_20160726_124907 چ
حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان و نائب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نخستین نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان، اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان اصفهان در دوره دهم نخستین جلسه رسمی و کاری خود را تشکیل داد.
وی افزود: این جلسه با حضور استاندار و نماینده مجلس برگزار شد که به مدت ۳ ساعت به طول انجامید و نمایندگان استان مباحثی را در رابطه با مشکلات استان اصفهان به ویژه درباره معضل بیکاری، کم‌آبی در استان و مشکل صنایع عنوان کردند. استاندار نیز در این رابطه توضیحات و راهکارهایی را بیان کرد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: نمایندگان در ادامه جلسه برای حل مشکلات معیشتی مردم اصفهان پیشنهاداتی ارائه دادند و همچنین مباحثی در ارتباط با مشکلات موجود در استان مطرح شد. نمایندگان عنوان کردند با اتحاد و انسجامی که بین نمایندگان دوره دهم وجود دارد امید است بتوانیم مشکلات استان را مرتفع کنیم.
وی بر همین اساس اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوعاتی اشاره شده در این جلسه،‌ مقرر شد کارگروه‌هایی در این رابطه تشکیل شده و پیگیر رفع این مشکلات باشند.
موسوی لارگانی ادامه داد: پس این جلسه، با ۲ تن از علمای استان (آیت‌الله ناصری و آیت‌الله طباطبایی) دیدار داشتیم که در این جلسه آنها نکات اخلاقی ارزشمندی را به نمایندگان توصیه کرده و مشکلات موجود در حوزه علمیه را برشمردند؛ پس از دیدار با ایشان دیدار با آیت‌الله طباطبایی داشتیم. همچنین همراه با نمایندگان استان، جلسه‌ای با مسئولان حوزه علمیه خواهران استان داشتیم که در مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه این دیدارها و جلسات از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ به طول انجامید،‌ گفت: در ادامه جلسه با مسئولان حوزه‌های علمیه استان به برخی مساجد اشاره شد که در بودجه مقرر شده بود که بودجه دریافت نکنند اما در مواردی دیده شده هزینه‌هایی از مردم گرفته می‌شود که تاکید شد این موضوع اصلاح شود. پس از این دیدار با ۳ تن از مدیران استان و معاونین آنها و همچنین مدیران کل زیر نظر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جلسه‌ای برگزار شد که مدیر صنعت معدن و تجارت استان و مجموعه‌های معاونین،‌ مدیر آب منطقه استان و معاون وی نیز در این جلسه حضور داشتند.
موسوی لارگانی در خاتمه خاطرنشان کرد: تعدادی از نمایندگان کشاورزان مشکلات کشاورزان و دغدغه‌هایی که در رابطه با آب کشاورزی و آب آشامیدنی استان وجود دارد را عنوان کردند و خواستار رسیدگی نمایندگان به این مشکلات شدند.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc