کد خبر : 16671
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 - 16:37

اضافه شدن ماشین پیشرو به واحد آتش نشانی شهر فلاورجان

اضافه شدن ماشین پیشرو به واحد آتش نشانی شهر فلاورجان شهرداری فلاورجان جهت تکمیل تجهیزات و ماشین آلات واحد آتش نشانی شهرداری یک دستگاه خودروی نیمه سنگین آتش نشانی با اعتبار یک میلیارد ریال خریداری و به ناوگان آتش نشانی شهرداری فلاورجان پیوست . شهردار فلاورجان جناب آقای زند آور بیان نمودند که واحد آتش

اضافه شدن ماشین پیشرو به واحد آتش نشانی شهر فلاورجان1
شهرداری فلاورجان جهت تکمیل تجهیزات و ماشین آلات واحد آتش نشانی شهرداری یک دستگاه خودروی نیمه سنگین آتش نشانی با اعتبار یک میلیارد ریال خریداری و به ناوگان آتش نشانی شهرداری فلاورجان پیوست .
شهردار فلاورجان جناب آقای زند آور بیان نمودند که واحد آتش نشانی شهرداری فلاورجان علاوه بر امداد رسانی به شهروندان شهر فلاورجان وظیفه امداد رسانی به ۳۶ روستای اطراف شهر فلاورجانو حوادث رخ داده در اتوبان ذوب آهن را نیز بر عهده دارد .
وی با اشاره به همجواری با اتوبان ذوب آهن بیان نمود که به علت سرعت بالا و حجم تردد زیاد خودرو ها در اتوبان ذوب آهن در هنگام بروز حوادث و تصادفات سرعت عمل بالا در امداد رسانی یکی از فاکتور های کاهش خسارات جانی و مالی به شهروندان است . همچنین با توجه به پیچده تر شدن عملیات های امداد و نجات ، بروز بودن تجهیزات و ماشین آلات در کیفیت و سرعت بخشیدن به عملیات های امداد و نجات واحد آتش نشانی نقش بسزایی دارد .
زند آور شهردار شهر فلاورجان بیان نمودند : در جهت تکمیل و ارتقای تجهیزات واحد آتش نشانی اقدام به خرید یک دستگاه خودروی آتش نشانی نیمه سنگین به همراه تجهیزات مناسب جهت امداد رسانی به حوادث جاده ای و تصادفات نموده ایم که این امر می تواند گامی دیگر در بهبود کیفیت خدمات به شهروندان فهیم شهر فلاورجان باشد .
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc