کد خبر : 17074
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1395 - 15:01

گزارش تصویری/ مراسم روز خبرنگار در شهرداری فلاورجان

مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط شهرداری فلاورجان  برگزار شد به مناسبت ۱۷ مردادسالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار نشست خبری به همت روابط عمومی شهرداری فلاورجان در   ساختما ن شهرداری  فلاورجان  با حضور شهردار فلاورجان آقای دکتر امیر احمد زندآور وبا حضور معاونین  و مشاورین شهرداری فلاورجان   برگزار شد. در این

مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط شهرداری فلاورجان  برگزار شد
به مناسبت ۱۷ مردادسالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار نشست خبری به همت روابط عمومی شهرداری فلاورجان در   ساختما ن شهرداری  فلاورجان  با حضور شهردار فلاورجان آقای دکتر امیر احمد زندآور وبا حضور معاونین  و مشاورین شهرداری فلاورجان   برگزار شد.

در این مراسم دکتر امیر احمد  زند آور شهردار فلاورجان ضمن اشاره به سالروز شهادت محمود صارمی و با یاد خاطره خبرنگاری که به دست تروریست های طالبان به شهادت رسید  عنوان نمود، خبرنگاران تاثیر گذار ترین قشر در جامعه هستند که می توانند با نشر اخبار التهابات اجتماع را کنترل کنند و با خبررسانی های به موقعشان بیشترین خدمت را به اجتماع ارائه دهند.
وی در ادامه بیان نمود که اصحاب رسانه در فرهنگ سازی جامعه نقش بسزایی دارند و شناخت مشکلات و معظلات فرهنگی امروزه با تلاش و کوشش عزیزان جهت از میان برداشتن آنها با نگاهی درست امکان پذیراست و از این رو بار مسئولیت خبرنگاران به عنوان چشم بیدار جامعه، صد چندان خواهد بود.


 
 
 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc