کد خبر : 17193
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1395 - 9:00

دکتر زندآور شهردار فلاورجان:نهضت آسفالت و ساماندهی معابر شهری از اولویت های شهرداری فلاورجان

دکتر زندآور شهردار فلاورجان  در گفتگو با خبرنگار نیوز فلاورجان   بیان نمود که ساماندهی معابر شهری و نهضت آسفالت معابر محلات سطح شهر یکی از اولویت های مهم شهرداری فلاورجان می باشد . وی در ادامه بیان نمود شهرداری فلاورجان در طول دوره چهارم شورای اسلامی شهر فلاورجان گام های بسیار موثری در توسعه

shahrdar1

دکتر زندآور شهردار فلاورجان  در گفتگو با خبرنگار نیوز فلاورجان   بیان نمود که ساماندهی معابر شهری و نهضت آسفالت معابر محلات سطح شهر یکی از اولویت های مهم شهرداری فلاورجان می باشد .
وی در ادامه بیان نمود شهرداری فلاورجان در طول دوره چهارم شورای اسلامی شهر فلاورجان گام های بسیار موثری در توسعه و آبادنی شهر با کمک و همراهی شهروندان گرامی برداشته است که در اولین گام توانستیم بودجه شهرداری فلاورجان را از چهل میلیارد ریال به یکصدو بیست میلیارریال افزایش دهیم .
زندآور با اشاره به پروژه های عمرانی شهرداری فلاورجان بیان نمود که یکی از معظلات بزرگ شهر فلاورجان در سالهای گذشته نداشتن مسیر های دسترسی به شهرهای اطراف و اتوبان ذوب آهن بود ، که خود مشکلات بسیاری را برای تردد شهروندان ایجاد می نمود به حول قوه الهی و همراهی شهروندان و شورای اسلامی شهر فلاورجان توانسته ایم ورودی و خروجی های شهر فلاورجان را ساماندهی نمایم .
ایشان با اشاره به محله محور بودن بودجه شهرداری فلاورجان در سال ۹۵ بیان نمود که توسعه پایدار شهر زمانی محقق می گردد که زیر ساخت های محلات شهر از امکانات مناسب برخوردار باشد و از این رو رفع معضلات محلات قدیمی شهر گام موثری در رشد و پویایی شهر است .
وی در ادامه بیان نمود پیاده رو سازی و آسفالت و لکه گیری معابر وخیابان های سطح شهر یکی از محور های برنامه امسال شهرداری فلاورجان می باشد که با توجه به اقدامات انجام شده در سالهای قبل چهره شهر فلاورجان را دگرگون نموده است و مورد استقبال و رضایت مردم نیز قرار گرفته است .BOL340
شهردار فلاورجان بیان نمود که در سال جاری نیز تاکنون هزینه ای بالغ بر نه میلیارد ریال به آسفالت و لکه گیری و ساماندهی معابر محلات شهر اختصاص یافته است که بخش زیادی از معبر محلات جعفر آباد ، قرنی ، گارماسه ، جمال آباد و …. در حال زیر سازی و آسفالت و لکه گیری می باشد ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc