کد خبر : 17441
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1395 - 13:13

تجمع کامیون داران شهرستان فلاورجان؛ به دلیل توزیع ناعادلانه بار در باربری های شهرستان مبارکه

تجمع کامیون داران شهرستان فلاورجان؛به دلیل توزیع ناعادلانه بار در باربری های شهرستان مبارکه صبح امروز کامیون داران شهرستان فلاورجان در اعتراض به توزیع نا عادلانه بار در پایانه های شهرستان مبارکه در مقابل فرمانداری فلاورجان تجمع کرده بودند. یکی از این افراد که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار پلنا اظهار داشت:

تجمع کامیون داران شهرستان فلاورجان؛به دلیل توزیع ناعادلانه بار در باربری های شهرستان مبارکه

صبح امروز کامیون داران شهرستان فلاورجان در اعتراض به توزیع نا عادلانه بار در پایانه های شهرستان مبارکه در مقابل فرمانداری فلاورجان تجمع کرده بودند.
یکی از این افراد که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار پلنا اظهار داشت: در پایانه های باربری شهرستان مبارکه وقتی رانندگان فلاورجانی مراجعه می کنند به آنها نوبت های بیست روزه و یک ماهه می دهند.
وی افزود: بعضا در برخی موارد هم اعلام می کنند باری وجود ندارد ولی طبق تحقیقات و مشاهدات ما برخی رانندگان هستند که حتی به صورت روزانه و یا دو روز یکبار از پایانه های این شهرستان بارگیری می کنند.
این راننده همچنین گفت: ما امروز جمع شده ایم تا فرماندار و مسئولین شهرستان اعتراض ما را شنیده و به گوش مسئولین استانی برسانند زیرا ما نیز مانند دیگر رانندگان خانه و خانواده داریم و حق داریم که با ما با عدالت رفتار شود.
همچنین در پایان این تجمع نامه ای توسط رانندگان شهرستان نوشته و در اختیار فرمانداری شهرستان قرار گرفت.
، تجمع از ساعت ۹ صبح آغاز شد و در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه با صحبت هایی که با آنها شد به پایان رسید.
گفتنی است این موضوع در ماه های مختلف مشاهده شده است و رانندگان شهرستان فلاورجان همواره از این بابت آسیب دیده اند و با توجه به اینکه در شهرستان فلاورجان صنایع بزرگ وجود ندارد میزان بار قابل توجهی نیز در آن توزیع نمی شود و باربری هم ندارد.
لذا رانندگان مجبور اند برای بارگیری به شهرستانی مانند مبارکه و لنجان که دارای کارخانجانت و شرکت های بزرگ اند مراجعه کنند و در آن شهرستان ها نیز برخورد مناسب و عادلانه ای با این قشر زحمت کش شهرستان فلاورجان نمی شود.
 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc