کد خبر : 17622
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 - 13:05

توزیع شیر درمدارس و ادارات راهبرد مناسبی برای خرید شیر از دامداران تلقی می شود

توزیع شیر درمدارس و ادارات راهبرد مناسبی برای خرید شیر از دامداران تلقی می شود عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه لبنیات نیازمند سوبسید است،گفت: لبنیات نباید از سفره مردم خارج شود. توزیع شیر درمدارس و ادارات راهبرد مناسبی برای خرید شیر از دامداران تلقی می شود سیدناصرموسوی لارگانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه

توزیع شیر درمدارس و ادارات راهبرد مناسبی برای خرید شیر از دامداران تلقی می شود
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه لبنیات نیازمند سوبسید است،گفت: لبنیات نباید از سفره مردم خارج شود.
توزیع شیر درمدارس و ادارات راهبرد مناسبی برای خرید شیر از دامداران تلقی می شود
سیدناصرموسوی لارگانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره افزایش سرانه مصرف لبنیات درکشور،گفت: ما باید برای کاهش هزینه های درمانی تلاش کنیم و یکی از راهکار می تواند افزایش مصرف لبنیات باشد؛زیرا یکی از دلایل پوکی استخوان کمبود لبنیات است.
نماینده مردم فلاورجان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت اگرسوبسید از برخی اقلام برمی دارد،نباید لبنیات شامل این اقلام باشد،تصریح کرد: هزینه تولید با نرخ بهینه فروش برای فروش محصولی همچون شیر همخوانی ندارد.
موسوی لارگانی ،ادامه داد: خوراک دام و هزینه های جاری از جمله برق و گاز نیز اقتصاد دامدار را تحت تاثیر قرار می دهد و این درحالی است که دولت باید در راستای کاهش هزینه های تولیدی و جانبی دامداری ها تلاش کند تا هزینه تولید برای دامدار جهت ارائه به بازار به سمتی هدایت شود و دامدران سود مناسبی از فروش محصولشان بدست آورند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه توزیع شیر در مدارس و ادارات می تواند راهبرد مناسبی برای خرید شیر از دامدران تلقی شود،یادآورشد:کاهش هزینه های درمانی با افزایش مصرف بهینه لبنیات امکان پذیر است،نباید اجازه داد لبنیات از سفره مردم خارج شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc