کد خبر : 17674
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1395 - 16:14

یک واحد صنعتی در فلاورجان به جرم آلایندگی محیط زیست در دادگاه محکوم شد .

یک واحد صنعتی با شکایت اداره محیط زیست فلاورجان، در دادگاه به جرم اقدام علیه بهداشت عمومی و آلایندگی محیط زیست محکوم شد. دکتر محمد ولید مغربی رئیس اداره محیط زیست فلاورجان  گفت: پیش از این یک اخطار اولیه و سپس اخطار نهایی از طرف اداره محیط زیست به این واحد صنعتی ابلاغ شده بود

یک واحد صنعتی با شکایت اداره محیط زیست فلاورجان، در دادگاه به جرم اقدام علیه بهداشت عمومی و آلایندگی محیط زیست محکوم شد.ولید مغربی محیط زیست شهرستان فلاورجان
دکتر محمد ولید مغربی رئیس اداره محیط زیست فلاورجان  گفت: پیش از این یک اخطار اولیه و سپس اخطار نهایی از طرف اداره محیط زیست به این واحد صنعتی ابلاغ شده بود اما از سوی مدیران این واحد اقدامی برای رفع آلودگی و نصب فیلتر خشک صورت نگرفته بود.
دکتر ولید مغربی اظهار داشت: با شکایت اداره محیط زیست پرونده ای در دادگستری فلاورجان تشکیل و مالک این واحد صنعتی به جرم اقدام علیه بهداشت عمومی و آلایندگی محیط زیست به دادگاه معرفی شد.
در جریان رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری شهرستان فلاورجان، متهم به پرداخت ده میلیون ریال (۱۰۰۰۰۰۰۰)جزای نقدی محکوم شد..
بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، مرتکبین هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شود، چنانچه طبق قوانین خاص مشمول مجازات دیگری نباشند، به جزای نقدی یا حبس تا یک سال محکوم خواهند شد.
طبق تبصره الف همین قانون، تشخیص اینکه اقدام مذکور تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می شود یا خیر بر عهده یکی از سازمان های حفاظت محیط زیست، دامپزشکی یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc