کد خبر : 17930
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1395 - 8:04

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن جوان فلاورجانی قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن جوان فلاورجانی قهرمان آسیا شد ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان با برتری مقابل عمان عنوان قهرمانی مسابقات جام قاره‌ای فوتبال ساحلی آسیا را به‌دست آوردند. تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار پایانی خود از سری رقابت‌های جام قاره آسیا در کشور چین از ساعت ۱۳:۱۵ روز (پنجشنبه)

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن جوان فلاورجانی قهرمان آسیا شدIMG_20160826_075024
ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان با برتری مقابل عمان عنوان قهرمانی مسابقات جام قاره‌ای فوتبال ساحلی آسیا را به‌دست آوردند.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار پایانی خود از سری رقابت‌های جام قاره آسیا در کشور چین از ساعت ۱۳:۱۵ روز (پنجشنبه) به مصاف تیم ملی عمان رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه ۶ بر ۳ به سود ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید. در این دیدار برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان امیرحسین اکبری بازیکن جوان اهل بخش پیربکران شهرستان فلاورجان به تنهایی توانست ۴ گل به تیم عمان بزند.
شاگردان محمدحسین میرشمسی در این رقابت‌ها که با حضور هشت تیم برتر آسیا برگزار شد در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی بحرین رفتند و با ارائه یک بازی یک‌طرفه با نتیجه ۱۰ بر یک پیروز شدند. ملی‌پوشان در دومین بازی خود مقابل تیم ملی ژاپن حریف سنتی‌شان در قاره آسیا قرار گرفتند و موفق شدند با ارائه یک بازی تهاجمی و پر موقعیت ۵ بر یک حریف قدرتمند خود را شکست دهند.
تیم ملی فوتبال ساحلی  در بازی فینال مقابل تیم ملی عمان که عنوان قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۵ را داشت در یک بازی حساب شده بار دیگر قدرت خود را به رخ حریفان آسیایی‌اش کشید و قهرمانی دیگری را در کارنامه خود ثبت کرد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc