کد خبر : 18092
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 - 20:43

پروژه روشنایی و ایمن سازی محور ابریشم به بهاران (گردنه ی آب نیل) با حضور استاندار به بهره برداری رسیده است.

فرماندار فلاورجان گفت: در ایام هفته دولت با حضور مسئولان استانی از ۱۰۶ پروژه خدماتی و شهری شهرستان فلاورجان بهره‌برداری شد. فرماندار فلاورجان با اعلام اینکه   پروژه روشنایی و ایمن سازی محور ابریشم به بهاران (گردنه ی آب نیل) به طول ۵.۱ کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از مهمترین پروژه

فرماندار فلاورجان گفت: در ایام هفته دولت با حضور مسئولان استانی از ۱۰۶ پروژه خدماتی و شهری شهرستان فلاورجان بهره‌برداری شد.
فرماندار فلاورجان با اعلام اینکه   پروژه روشنایی و ایمن سازی محور ابریشم به بهاران (گردنه ی آب نیل) به طول ۵.۱ کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از مهمترین پروژه افتتاح شده شهرستان در این هفته است که با حضور استاندار به بهره برداری رسیده است.
وی بیان داشت: میدان بقیه الله شهر بهادران به مساحت ۱۶ هزار متر مربع و هزینه هشت میلیارد ریال و همچنین جایگاه CNG شهر کلیشاد و سودرجان با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.photo_2016-08-27_22-06-45
فرماندار فلاورجان بیان داشت: پنج پروژه عمرانی – شهری با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
وی بیان داشت: رمپ ورودی و خروجی اتوبان ذوب آهن به شهر فلاورجان و پارک سوار اتوبوسرانی و مینی بوسرانی در این هفته افتتاح و عملیات اجرایی چهار پروژه دیگر نیز آغاز شد.
هدایت اعلام کرد: افتتاح پروژه بهسازی گلستان شهدای همیشه جاوید شهر کلیشاد و سودرجان نیز از دیگر پروژه های هفته دولت است.
وی بیان داشت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بهره‌برداری و افتتاح از پروژه‌های مختلف است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc