کد خبر : 18205
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1395 - 14:52

سخنرانی مدیر آموزش و پرورش پیربکران در جمع نمازگزارن جمعه بخش پیربکران

رئیسآموزش و پرورش پیربکران  سخنران بین الصلاتین نماز جمعه این هفته شهر پیربکران بود. رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران در صحبت های خود ضمن تشکر از همیاری و همدلی مسئولین استانی، شهرستان و منطقه، فرهنگیان، دانش آموزان، اولیا و خیرین که در اجرای بهینه برنامه ها، آموزش و پرورش را یاری نمودند، به ذکر

رئیسآموزش و پرورش پیربکران  سخنران بین الصلاتین نماز جمعه این هفته شهر پیربکران بود.Untitled-k1
رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران در صحبت های خود ضمن تشکر از همیاری و همدلی مسئولین استانی، شهرستان و منطقه، فرهنگیان، دانش آموزان، اولیا و خیرین که در اجرای بهینه برنامه ها، آموزش و پرورش را یاری نمودند، به ذکر یکی از شاخص های مهم کشور، توسعه یافتگی پرداخت. وی بیان کرد توسعه یافتگی امر مهم در آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی توانمند، خلاق و مبتکر می باشد که در این راستا آموزش و پرورش پیربکران با بهره وری از کلیه امکانات با کسب رتبه برتر در پروژه مهر ۹۴، کسب رتبه اول در سوادآموزی، کسب رتبه های برتر گروه های متوسطه نظری، کسب رتبه های برتر مدرسه تعالی مدیریت، کسب کسب رتبه برتر استان در ساماندهی نیروی انسانی و … و کسب رتبه ۳۷ کنکور برای اولین بار و کسب حدود ۷۸ رتبه کشوری و استانی با حضور فعال فرهنگیان و دانش آموزان توانست جایگاه خوبی را بخود اختصاص دهد.
در ادامه وی به افزایش و توسعه کلاس های IT، شاداب سازی مدارس و سیستم گرمایشی استاندارد اشاره کرد و موارد فوق را در ایجاد فضاهای خوب آموزشی جهت کیفیت بخشی اعلام کرد.
وی همت والای مسئولین را در افتتتاح مدرسه ۶ کلاسه سوده و ۹ کلاسه روستای طاد و سالن چند منظوره اداره جهت سال تحصیلی جدید مهم دانست.
رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران  در پایان گفت: با اجرای پروژه مهر ۹۵در ۲۷ عرصه تعمیر و تجهیزات، رنگ آمیزی، دیوارنویسی، حیاط پویا، توزیع حدود ۳۵ هزار جلد کتاب، ساماندهی حدود ۸۰۰۰ دانش آموز، سازماندهی ۷۲۶ نیرو در ۸۴ واحد آموزشی انجام شد و با آمادگی کامل به استقبال مهر ۹۵ خواهیم رفت..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc