کد خبر : 18219
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1395 - 7:54

موافقت اولیه ایجاد تاسیسات گردشگری در شهرستان های اصفهان ، فلاورجان وچند شهرستان دیگر

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، فریدون اله یاری افزود: در این نشست به پرونده ۳۲ طرح، در زمینه ایجاد تاسیسات اقامتی، پذیرائی، تفریحی و رفاهی در کلانشهر اصفهان و شهرستان های اردستان، نائین، خور و بیابانک، فلاورجان، نطنز و گلپایگان رسیدگی و موافقت اولیه صادر شد. مدیر کل میراث

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، فریدون اله یاری افزود: در این نشست به پرونده ۳۲ طرح، در زمینه ایجاد تاسیسات اقامتی، پذیرائی، تفریحی و رفاهی در کلانشهر اصفهان و شهرستان های اردستان، نائین، خور و بیابانک، فلاورجان، نطنز و گلپایگان رسیدگی و موافقت اولیه صادر شد.fffffffd
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان یادآور شد: باتوجه به اینکه میراث فرهنگی و گردشگری از محورهای توسعه استان اصفهان بشمار می رود و هرگونه توسعه در این زمینه مورد تأکید مقامات ارشد استان است، تلاش های زیادی برای ایجاد تاسیسات اقامتی در این استان انجام شده است.
معاون امور طرح ها و سرمایه گذاری استان اصفهان نیز گفت: درخواست های اولیه پس از بررسی توسط کارشناسان این معاونت، برای بررسی و تائید اداره کل به نشست کمیته فنی ارجاع شد.
حمید امینی افزود: پس از بررسی و تبادل نظر و تائید اعضا، طرح برای بررسی بیشتر و در نهایت صدور موافقت اصولی به کمیته های مربوطه که در آنها کارشناسان ارشد اداره کل و سایر نهادهای مربوطه عضو هستند ارجاع می شود.
وی خاطرنشان کرد: استان اصفهان با دارا بودن ۲۳۸ طرح فعال در جهت ایجاد تاسیسات گردشگری، یکی از استان های پیشتاز است.
هفتمین نشست کمیته فنی سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در سال جاری، به همت معاونت امور سرمایه گذاری و طرحهای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان برگزار شد.
استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و ۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.
استان اصفهان دارای ۹۰ هتل و ۶۵ مهمانپذیر است که از این تعداد ۵۷ هتل و ۳۰ مهمانپذیر در شهر اصفهان قرار دارد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc