کد خبر : 18396
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1395 - 18:39

۲۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان فلاورجان تحت پایش زیست محیطی قرار گرفتند

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست فلاورجان از پایش و نظارت بر ۲۰۰ واحد صنعتی، خدماتی و کشاورزی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد. محمد ولید مغربی روز پنجشنبه گفت: از این تعداد برای ۱۵۰ واحد صنعتی، خدماتی و کشاورزی بدلیل عدم رعایت الزامات زیست محیطی، اخطاریه صادر شد. وی گفت: این پایش ها

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست فلاورجان از پایش و نظارت بر ۲۰۰ واحد صنعتی، خدماتی و کشاورزی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.مغربی محیط زیست شهرستان فلاورجان
محمد ولید مغربی روز پنجشنبه گفت: از این تعداد برای ۱۵۰ واحد صنعتی، خدماتی و کشاورزی بدلیل عدم رعایت الزامات زیست محیطی، اخطاریه صادر شد.
وی گفت: این پایش ها همچنان در دستور کار کارشناسان قرار دارد و تمام واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی را دربرمی گیرد.
ولید مغربی افزود: واحدهای صنعتی آلاینده بدلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات زیست محیطی و ضایع کردن حقوق شهروندان پُلُمب شدند.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون به ۴۰ واحد صنعتی دیگر نیز اخطاریه رفع آلودگی برای اصلاح فرآیند تولید داده شده است، هشدار داد: در صورت تمکین نکردن این واحدها به قوانین زیست محیطی و رفع آلودگی، پرونده واحد های متخلف به دادگاه ارجاع خواهد شد.
ولید مغربی با بیان اینکه اداره محیط زیست فلاورجان امسال با جدید بیشتری برای رفع یا کاهش آلودگی های زیست محیطی اقدام کرده است، افزود:در این زمینه می توان به پایش مستمر و آنلاین صنایع، ارائه مشوق های قانونی به واحدهای صنعتی و خدماتی و ارائه راهکارهای زیست محیطی اشاره کرد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc