کد خبر : 18769
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 17:47

هشتمین المپیاد ورزشی روستایی بانوان استان اصفهان در شهر ابریشم برگزار میشود

هشتمین المپیاد ورزشی روستایی بانوان استان اصفهان روز جمعه هفته جاری با حضور ۳۰۰ شرکت کننده برگزار می شود. پس از برگزاری هشتمین المپیاد روستایی آقایان که روز پنجشنبه و جمعه در بخش میمه شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد هیئت روستایی و بازیهای بومی محلی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس روز جمعه

هشتمین المپیاد ورزشی روستایی بانوان استان اصفهان روز جمعه هفته جاری با حضور ۳۰۰ شرکت کننده برگزار می شود.

1474288165_img_4056

پس از برگزاری هشتمین المپیاد روستایی آقایان که روز پنجشنبه و جمعه در بخش میمه شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد هیئت روستایی و بازیهای بومی محلی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس روز جمعه مورخ ۰۲/۰۷/۹۵ ساعت ۸ صبح هشتمین المپیاد روستایی بانوان استان را در محل اردوگاه شهید بهشتی واقع در محل باغ ابریشم اصفهان برگزار می نماید.
این المپیاد با حضور  ۱۸ تیم از ۱۷ شهرستان استان اصفهان و ۳۰۰ نفر شرکت کننده خواهر و در ۶ رشته ورزشی اعم از طناب کشی، لی لی مربع، دویدن با گونی ، بولینگ فوتبال در رده سنی جوانان و دال پلان و بازیهای بومی محلی در رده سنی آزاد برگزار می گردد.
تیم ها به همراه سرپرست شهرستان روز پنجشنبه به منظور پذیرش و اسکان در محل اردوگاه باغ ابریشم حاضر آمده و استارت کار خود را روز جمعه راس ساعت ۸ صبح خواهند زد و به رقابت می پردازند.
به گفته خانم جواهری نایب رییس بانوان استان این قبیل مسابقات با شعار «از بین بردن فقر حرکتی در میان بانوان ورزشکار روستایی» وارد عمل شده و با یک رقابت سالم و پویا در میان ورزشکاران با اجرای مسابقات بومی محلی جامه عمل می پوشاند.

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc