کد خبر : 18895
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 15:50

استاندار اصفهان : ۶۰ درصد مدارس شهرستان فلاورجان نیاز به مقاوم سازی دارند

دکتر رسول زرگرپور  روز پنج شنبه مصادف با اول مهرماه در اولین جشنواره ی مجمع خیرین مدرسه سازشهرستان فلاورجان و همزمان با مراسم افتتاحیه ی هنرستان دکتر قفقازی برگزار شد ، اظهارداشت: افتخار ما در استان اصفهان وجود بیشترین تعداد خیرین است. استانداراصفهان در ادامه افزود که استان اصفهان یشترین تعداد خیر در سطح کشور

دکتر رسول زرگرپور  روز پنج شنبه مصادف با اول مهرماه در اولین جشنواره ی مجمع خیرین مدرسه سازشهرستان فلاورجان و همزمان با مراسم افتتاحیه ی هنرستان دکتر قفقازی برگزار شد ، اظهارداشت: افتخار ما در استان اصفهان وجود بیشترین تعداد خیرین است.img_20160922_173348

استانداراصفهان در ادامه افزود که استان اصفهان یشترین تعداد خیر در سطح کشور را دارد و این خیران در بخش‌های مختلف و به صورت تخصصی فعالیت دارند، نه تنها به مدرسه سازی پرداخته بلکه در رشته‌های تخصصی همچون کمک به بیماران  قلب وشکاف کام، حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه علمی و بسیاری از بخش‌های دیگر فعالیت دارند.

استانداراصفهان با بیان اینکه خیرین بیشترین مشارکت را در امور عام المنفعه دارند، افزود: حدود ۶۰۰ مجمع خیرین تخصصی در استان فعالیت می کنند و در سفر رئیس جمهور به اصفهان گزارشی از فعالیت خیرین به ایشان ارائه گردید.
رسول زرگرپور با بیان اینکه مدرسه سازی اهمیت بیشتری از سایر بنیادهای خیر ساز دارد، افزود: امسال ۶۱ واحد آموزشی بدون هیچ کمک دولتی و فقط توسط خیرین به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: هر کلاس درسی که ساخته می شود از ساخت یک سلول زندان و زندانی شدن چند نفر جلوگیری می کند و اگر خیرین قول دهند که مدارس مورد نیاز را بسازند ما هم قول خواهیم داد که زندان ها را تعطیل نماییم.
زرگرپور درصد تعداد مدارس دارای خطر در استان که نیاز به مقاوم سازی دارد را ۲۷ درصد عنوان کرد و تصریح کرد: در شهرستان فلاورجان ۶۰ درصد مدارس نیاز به مقاوم سازی دارند و رسیدگی به این امر بسیار مهم است.
وی اظهارداشت: در استان اصفهان متولی موقوفه ی صارم الدوله هستم و قول می دهم که مخروبه ترین مدرسه ی این شهرستان را با استفاده از منابع این موقوفه بازسازی نمایم.
دکتر رسول زرگرپور  در پایان ضمن تشکر از دکتر قفقازی و بقیه  خیران بزرگوار مدرسه ساز، گفت: از همه ی خیرینی که در امور مختلف کار خیر انجام می دهند و صدقه ی جاریه دارند تشکر می کنم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc