کد خبر : 18963
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 13:11

زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در دبیرستان دخترانه میلاد نور کلیشادوسودرجان نواخته شد.

همزمان با سراسر کشور، زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۶ امروز با حضور مهندس ساعدی شهردار کلیشادوسودرجان و رئیس شورای اسلامی شهرکلیشادوسودرجان  و مسئولین آموزش و پررش و دیگر مسئولین شهر در دبیرستان دخترانه میلاد نور نواخته شد. مهندی ساعدی در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: امروز

همزمان با سراسر کشور، زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۶ امروز با حضور مهندس ساعدی شهردار کلیشادوسودرجان و رئیس شورای اسلامی شهرکلیشادوسودرجان  و مسئولین آموزش و پررش و دیگر مسئولین شهر در دبیرستان دخترانه میلاد نور نواخته شد.
%d8%b4%d8%b4%d8%b4%da%a9%d9%84%db%8c%d8%b4%d8%a7%d8%af%d9%88%d8%b3%d9%88%d8%af%d8%b1%d8%ac%d8%a7%d9%86
مهندی ساعدی در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: امروز آغاز بهار تعلیم و تربیت و نخستین روز فعالیت تحصیلی شکوفه های ایرانی است.
وی افزود: دانش آموزان سرمایه های اصلی جمهوری اسلامی هستند و نقش آموزش و پرورش در تربیت و رشد و شکوفایی استعدادهای این سرمایه های انقلاب بی نظیر است.
شهردار کلیشادوسودرجان در این مراسم طی سخنانی با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید بر اهمیت علم آموزی تاکید کرد و گفت: توسعه کشور و رسیدن به سرانه های علمی مطلوب در گرو توجه به امر علم آموزی است و حضور پویای دانش آموزان در مدارس و ایجاد محیطی با طراوات می تواند بستر شوق آفرینی و ایجاد انگیزه را در میان این قشر دو چندان کند.
ساعدی با اشاره به تقارن آغاز هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، افزود: این تقارن از ارزشمندترین و پرمعناترین برگ‌های تقویم است که توام بودن علم‌آموزی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را با درس جهاد و مکتب شهادت یادآوری می‌کند و ما باید تمام توان خود را به‌کار بگیریم، تا نسلی را پرورش بدهیم که سعادت دنیا و آخرت را برای ما به ارمغان بیاورد.
شهردارکلیشادوسودرجان با بیان اینکه امیدواریم دانش آموزان شهر کلیشادوسودرجان در زمان فارغ التحصیلی به عنوان نخبگان علمی کشور مایه مباهات جامعه ایرانی و اسلامی در تمام دنیا باشند، خطاب به دانش آموزان گفت: عزیزان، امروز وظیفه شما این است که با خوب درس خواندن و کسب مدارج بالای علمی به عنوان یک عضو درجامعه مفید واقع شوید.
ود ر پایان با نواختن زنگ مدرسه آغاز سال تحصیلی را تبریک گفتند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc