کد خبر : 19332
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1395 - 12:55

استقبال گستره مردم شهرستان فلاورجان از طرح نذر خون سازمان انتقال خون

روز  جمعه مورخ ۱۶ مهر ماه۹۵  مصادف با پنجم محرم الحرام اکیپ سیار سازمان انتقال خون استان اصفهان با حضور در مرکز بهداشتی و درمانی قهدریجان شهرستان فلاورجان اقدام به خونگیری از داوطلبین این شهر نمود. طرح بزرگ نذر خون از اول محرم تا اربعین حسینی با  شعار “نذر خون، تصمیم آگاهانه و اهدای خون

روز  جمعه مورخ ۱۶ مهر ماه۹۵  مصادف با پنجم محرم الحرام اکیپ سیار سازمان انتقال خون استان اصفهان با حضور در مرکز بهداشتی و درمانی قهدریجان شهرستان فلاورجان اقدام به خونگیری از داوطلبین این شهر نمود.
طرح بزرگ نذر خون از اول محرم تا اربعین حسینی با  شعار “نذر خون، تصمیم آگاهانه و اهدای خون مسئولانه”  به جهت استفاده صحیح از ظرفیت فرهنگی مردم برای پیوستن به جمع داوطلبان اهدای خون در ماه‌های محرم و صفر اجرا میشود  .
image-6863
مردم شهرستان فلاورجان هر ساله در دهه نخست ماه محرم با حضور در مرکز بهداشتی و درمانی قهدریجان با اهدای خون خود تحت عنوان «نذر خون» ارادت خود را به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ابراز می‌کنند.
در این میان نکته جالب توجه حضور گسترده مردم شهر قهدریجان و دیگر شهر های شهرستان  برای شرکت در این امر خدا پسندانه بود که تعجب همگان را برانگیخته بود.
جا دارد از زحمات تمامی اعضای اکیپ خونگیری استان  و پرسنل زحمتکش هلال احمر  و شبکه بهداشت ودرمان شهرستان  تقدیر و تشکر نماییم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc