کد خبر : 19351
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1395 - 21:23

همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان فلاورجان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور نوای لالایی مادرانه در چندین  امامزاده ها ،مساجد و حسینیه شهرستان فلاورجان طنین‌انداز شد و گهواره‌های خالی و نمادین علی‌اصغر بر روی دستان مادران این سرزمین قرار گرفت. مصلی نماز جمعه فلاورجان در نخستین جمعه محرم سال ۱۴۳۸ هجری قمری و در پنجمین روز از عزای حسینی، میزبان کودکان شیرخواری بود که

همزمان با سراسر کشور نوای لالایی مادرانه در چندین  امامزاده ها ،مساجد و حسینیه شهرستان فلاورجان طنین‌انداز شد و گهواره‌های خالی و نمادین علی‌اصغر بر روی دستان مادران این سرزمین قرار گرفت.
photo_2016-10-07_21-19-40
مصلی نماز جمعه فلاورجان در نخستین جمعه محرم سال ۱۴۳۸ هجری قمری و در پنجمین روز از عزای حسینی، میزبان کودکان شیرخواری بود که به همراه مادرانشان برای بیعت با طفل شش ماهه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به این مکان آمده بودند.
همزمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی با هدف رساندن پیام مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش در شبستان امامزاده سید محمد قهدریجان برگزار شد و شبستان حرم  میزبان شیرخوارگان سبزپوشی بود که با چهره کودکانه و معصومانه خود آمده بودند تا بگویند عزادرارکودک شش ماهه ی رباب  هستند.
چهاردهمین مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) امروز در حالی در مساجد و حسینیه شهرستان فلاورجان برگزار شد که کودکان با سربندها و تن‌ پوش‌های سبز با شش ماهه کربلا همنوایی می کردند.
گفتنی است این مراسم همزمان با ۳۵۰۰ نقطه ایران و جهان در   امامزاده سید محمد قهدریجان ومصلی نماز جمعه فلاورجان  امامزاده امیرسپهدار”ع”فلاورجان ،حسینیه ودارالشفا اباعبدلله فلاورجان و … صدای لالایی مادران برای سرباز فداکار و شش ماهه امام حسین(ع) به گوش می رسید..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc