کد خبر : 19786
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 - 7:25

اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به اورژانس ۱۱۵فلاورجان

تحویل یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به اورژانس ۱۱۵فلاورجان علیرضا شفیعی مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فلاورجان در گفت‌وگو با خبر نگار ما گفت : به منظور امدادرسانی بهتر و  به منظور عملی نمودن طرح تحول نظام سلامت، یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ برای استفاده در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ توسط دانشگاه علوم‌پزشکی

تحویل یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به اورژانس ۱۱۵فلاورجان315115
علیرضا شفیعی مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فلاورجان در گفت‌وگو با خبر نگار ما گفت : به منظور امدادرسانی بهتر و  به منظور عملی نمودن طرح تحول نظام سلامت، یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ برای استفاده در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ توسط دانشگاه علوم‌پزشکی استان به مرکز اورژانس ۱۱۵فلاورجان اضافه  شد.
ایشان در ادامه افزودند :شهرستان فلاورجان در حال حاضر تعداد ۳پایگاه فوریت‌های پزشکی و ۱اتاق فرمان داردکه در حال ارائه خدمات به شهروندان است.  وفوریت‌های پزشکی شهرستان فلاورجان، در هفت ماهه امسال، ۴۶۹۴ ماموریت را انجام داد و به مصدومان و بیماران این حوادث امدادرسانی کرد.و با تحویل این آمبولانس تا حدی از مشکلات و کمبودهای شهرستان فلاورجان در زمینه فوریت‌های پزشکی کاسته می‌شود.
وی افزود: از مهمترین امکانات آمبولانس‌ اسپیرینتر ۳۱۵ می‌توان به تجهیز این خودروها به دستگاه‌های پیشرفته مراقبت از بیمار (MICU)، مانتورینگ قلبی، الکتروشوک، ونتیلاتور و پالس اکسی متر اشاره کرد.برخورداری از برانکارد پیشرفته با امکان تعلیق با حداکثر راحتی بیمار، دسترسی فوری به تجهیزات ثابت‌سازی و انتقال، جداکردن کابین بیمار از محل نگهداری تجهیزات انتقال، سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند، سیستم ضدیخ‌زدگی گازوئیل، عایق صوتی و کاهش سر و صدای اضافه در کابین و سیستم ضدعفونی کردن با اشعه ماورابنفش از دیگر امکانات این آمبولانس‌ها است.
این خودرو دارای موتور دیزلی هستند و از سوخت گازوئیل استفاده می‌کنند، اعتبار لازم برای تهیه هر آمبولانس، ۴۵۰ میلیون تومان بود که از محل اعتبارات وزارت بهداشت کشور تامین شده است.
گفتنی است، مراسم توزیع این ناوگان،  روز دوشنبه سوم آبان ماه جاری با حضور مسئولان استانی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در محل  دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  برگزار شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc