کد خبر : 19811
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1395 - 14:04

انتخابات شوراهای دانش آموزی تمرین دموکراسی،مسئولیت پذیری،هم گرائی،و یادگیری روش صحیح مطالبه ی حقوق فردی و اجتماعی است

مراسم انتخابات نوزدهمین دوره ی شوراهای دانش آموزی ، روز ۳ آبان ماه در کلیه ی مدارس شهرستان ، برگزارگردید . مدیر آموزش و پرورش در این مراسم که در دبیرستان شاهد فاضل برگزارشد ، با اشاره به آیه ی شریفه ی قرآن کریم که می فرماید ” ان الله لا یغیر ما بقوم حتی

مراسم انتخابات نوزدهمین دوره ی شوراهای دانش آموزی ، روز ۳ آبان ماه در کلیه ی مدارس شهرستان ، برگزارگردید .222
مدیر آموزش و پرورش در این مراسم که در دبیرستان شاهد فاضل برگزارشد ، با اشاره به آیه ی شریفه ی قرآن کریم که می فرماید ” ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم ” در جمع مسئولین شهرستان و اداره ، همکاران فرهنگی و دانش آموزان اظهار داشت :
یکی از برکات انقلاب و خون شهیدان این است که ما اکنون در کشورمان خود حاکم سرنوشت خویش هستیم و می توانیم در تصمیم گیری های کلان مملکتی مشارکت داشته باشیم . وی در این خصوص تصریح نمود : شوراهای دانش آموزی یکی از ارکان قانونی مدرسه است که رئیس یا اعضای شورا می توانند در سایر شوراهای مدرسه دعوت شده و به عنوان رکن مهم تصمیم گیری و بازوی مشارکتی مدیر در مدرسه در مسئولیتهایی مانند ” بهداشت محیط ، بهسازی ، پاکسازی و بازسازی مدارس و همچنین نظارت بر بوفه مدارس ” حضور داشته باشند .
علاوه بر آن به طور مستقیم می توانند دیدگاه ها و نظرات والدین را به مدیر و مسئولان مدرسه انتقال دهند و در تصمیمات مهم مدرسه مانند برنامه ی امتحانات ، نظرات دانش آموزان را منعکس نمایند . دکتر کمالی در ادامه افزود : این یک حرکت پرنشاط و مورد علاقه ی دانش آموزان است ، که در این مسیر آنها ، انتخابات شوراها تمرین دموکراسی،مسئولیت پذیری،هم گرائی،و یادگیری روش صحیح مطالبه ی حقوق فردی و اجتماعی است
در ادامه ی این مراسم دکتر زندآور شهردار محترم شهرستان قول دادن ظرف چند روز آینده با آزادسازی مسیر ، جاده منتهی به مدرسه شاهد  را تعریض و اسفالت نماید ..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc