کد خبر : 19849
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1395 - 7:48

پیام شهردار کلیشادوسودرجان به مناسبت هفته پدافند غیر عامل

مهندس ساعدی  با صدور پیامی فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل را گرامی داشت. متن پیام شهردار کلیشادوسودرجان  به شرح ذیل است: پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل در امر مدیریت بحران در برابر تهدیدات نظامی دشمن است به‌طوری‌که با کمترین هزینه از صلح‌آمیزترین روش‌ها می‌توان اقتدار و امنیت ملی را ارتقاء

مهندس ساعدی  با صدور پیامی فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل را گرامی داشت.
متن پیام شهردار کلیشادوسودرجان  به شرح ذیل است:
پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل در امر مدیریت بحران در برابر تهدیدات نظامی دشمن است به‌طوری‌که با کمترین هزینه از صلح‌آمیزترین روش‌ها می‌توان اقتدار و امنیت ملی را ارتقاء داد.
پدافند غیرعامل را می‌توان مصونیت بخشی به جامعه دانست که در این مسیر نه‌تنها دستگاه‌های متولی ملی و منطقه‌ای بلکه تک‌تک مردم مسئول بوده و باید شاخص‌های مرتبط با آن را رعایت کنند.
این مهم در زندگی روزمره، در ارتباطات اداری و سازمانی، در فعالیت‌های شهری، مهندسی، بهداشتی، خدماتی، درمانی و تمام شئون اجتماعی اثرگذار بوده و در یک‌کلام امنیت را در سایه صلح و پیشگیری محقق می‌کند.
توجه به پدافند غیرعامل خصوصاً در دوران کنونی که جنگ‌ها از حالت سنتی به روش‌های استراتژیک تغییر پیداکرده اهمیت بیشتری یافته است. امروزه دسیسه‌های دشمن به‌صورت پنهان شکل‌گرفته و آحاد مختلف جامعه را تهدید می‌کند.
در عرصه کنونی سازمان پدافند غیرعامل کشور و آحاد کارکنان شریف و سلحشور آن با مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر و آرام خویش و با بصیرتی عمیق و نگاهی ژرف و بهره‌گیری از دانش روز، وضعیت بنیه دفاعی کشور را در بالاترین سطح حفظ نموده و در مسیر آگاهی بخشی گام برداشته تا این رسالت مهم را پاس بدارند.
بی‌تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران میهن عزیز ایران اسلامی با اندیشه‌ای راهبردی این وظیفه ملی را که محققاً کاهش آسیب‌پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل‌کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
در پایان فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل با شعار « «مصون‌سازی و پایداری  کشور با اقدام و عمل به پدافند غیرعامل» را  تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون همه‌کسانی که در این مسیر جهت انجام وظایف و رسالت‌های محوله تلاش می‌کنند را از ایزد منان مسئلت دارم.
علی ساعدی
شهردار کلیشاد وسودرجان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc