کد خبر : 19926
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1395 - 11:27

دولت بودجه کمی را به فلاورجان اختصاص داده است/ دنبال مدرسه سازی در این شهرستان هستیم

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: متاسفانه دولت با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بودجه کمی را به شهرستان فلاورجان اختصاص داده است. ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار  خبرگزاری میزان درباره ارزیابی رویکرد کاری خود در مجلس دهم اظهارکرد: بنده تا به امروز زمانی که وزرای دولت در مجلس حضور

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: متاسفانه دولت با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بودجه کمی را به شهرستان فلاورجان اختصاص داده است.
ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار  خبرگزاری میزان درباره ارزیابی رویکرد کاری خود در مجلس دهم اظهارکرد: بنده تا به امروز زمانی که وزرای دولت در مجلس حضور پیدا کردند تذکراتی را نسبت به‌ آنها اعلام کرده‌ام.
وی با اشاره به اینکه در موقع حضور وزیر اقتصاد و وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت معیشت و بخش کشاورزی کشور تذکر جدی را به وزرا دادم، تاکید کرد: تا به امروز چندین تذکر کتبی را نیز در قالب موارد مختلف در مجلس ارائه داده‌ام و یک بار هم نطق میان دستور داشتم.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس پیرامون اینکه چه نمره‌ای را به عملکرد خود در مجلس دهم می‌دهید گفت: بنده بر این باورم که نمره را دیگران و بخصوص مردم باید بدهند اما همواره سعی و تلاشم این بوده است که مطالبات را در سطح ملی و استانی عملی کنم.
موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: یکی از مطالباتی که در طی این مدت از سوی بنده در شهرستان فلاورجان صورت گرفته است حفظ آب کشاورزی برای این شهرستان بوده است زیرا مردم فلاورجان بیشتر درآمد مالیپ‌شان برای تامین زندگی از طریق کشاورزی و باغداری گذران می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین پیگیری‌هایی از سوی بنده برای دریافت قیر یارانه‌ای به منظور تعمیر جاده‌ها در فلاورجان صورت گرفته است که امیدواریم دولت بودجه لازم را در این راستا در اختیار ما قرار دهد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به اینکه به دنبال مدرسه‌سازی از طریق خیرین و بنیاد برکت در این منطقه هستیم، گفت: در سال گذشته از سوی بنیاد برکت دو مدرسه در فلاورجان احداث شد که این بنیاد قول داده است دو مدرسه دیگر نیز امسال افتتاح شود.
موسوی لارگانی با اشاره به اینکه متاسفانه بودجه خوبی به شهرستان فلاورجان به دلیل وضعیت اقتصادی کشور تعلق پیدا نکرده است خاطرنشان کرد: ما با وجود این وضعیت به تلاشهایمان برای تحقق مطالبات مردم ادامه می‌دهیم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc