کد خبر : 19959
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1395 - 13:10

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان درشهرستان فلاورجان برگزار شد

دانش آموزان و دانشجویان فلاورجانی،با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش آموز را گرامی داشتند. همزمان با سراسر کشور دانش آموزان و دانشجویان به همراه مردم و مسوولان شهرستان راهپیمایی روز ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  را

دانش آموزان و دانشجویان فلاورجانی،با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش آموز را گرامی داشتند.
img_20161103_130636
همزمان با سراسر کشور دانش آموزان و دانشجویان به همراه مردم و مسوولان شهرستان راهپیمایی روز ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  را در شهرهای ˈفلاورجانˈ، ˈقهدریجان،ˈ پیر بکرانˈ وبهارانˈ با سر دادن شعارهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی برگزار کردند.
مردم شهرستان فلاورجان  همچون سراسر کشور متحد، منسجم تر، بی سابقه و کم نظیرتر از گذشته در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بار دیگر حضور خود را به نمایش گذاشته و ثابت کردند که هیچ وقت از آرمان های انقلاب دست نخواهند کشید.
دانش آموزان و دانشجویان  پیرو خط رهبر  در شهر فلاورجان  به مناسبت سیزده آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکاو تبعید امام خمینی(ره) پس از عبور ازمیدان نماز _خ عماریاسر _میدان انقلاب _خ امام خمینی_میدان فاطمیه   با شعارهای مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس  ،  به امریکا تکیه نکنید! نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.
راهپیمایان ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(ره)، دستاوردهای انقلاب، خون شهدا،  بیعت مجدد خود را با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای را به نمایش گذاشتند.
در پایان این راهپیمایی که تا گلزارشهدا فلاورجان  و با  حضور امام جمعه ، فرماندار ،  اساتید و طلاب حوزه های علمیه، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان، بازاریان، دانش آموزان، دانشگاهیان، کارگران، فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه ادامه داشت  .ضمن آتش زدن پرچم آمریکای جنایتکار و اسرائیل خبیث قطعنامه روز ۱۳ آبان برای شرکت کنندگان در
راهپیمایی خوانده شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc