کد خبر : 20097
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1395 - 11:50

رمز رسیدن به توسعه ی همه جانبه و پایدار در جامعه ، حرکت در جهت اعتلا و توسعه ی نظام تعلیم و تربیت است.

مدیر آموزش و پرورش فلاورجان  در مراسم افتتاحیه ی مدرسه شهیده زهره بنیانیان اظهار داشت : رمز رسیدن به توسعه ی همه جانبه و پایدار در جامعه ، حرکت در جهت اعتلا و توسعه ی نظام تعلیم و تربیت است مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، ضمن تشکرو قدردانی از حضورارزشمند مسئولین حاضر در مراسم

مدیر آموزش و پرورش فلاورجان  در مراسم افتتاحیه ی مدرسه شهیده زهره بنیانیان اظهار داشت : رمز رسیدن به توسعه ی همه جانبه و پایدار در جامعه ، حرکت در جهت اعتلا و توسعه ی نظام تعلیم و تربیت استphoto_2016-11-05_13-21-01
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، ضمن تشکرو قدردانی از حضورارزشمند مسئولین حاضر در مراسم افتتاحیه ی مدرسه شهیده زهره بنیانیان ،عنوان نمود : از تلاشهای جمعی و خالصانه ی  شما عزیزان جهت ساخت و تکمیل این مدرسه ، با عنایت به اینکه مشکلاتی  در روند پیشرفت ساخت آن به وجود آمد و موجب شد زمان بهره برداری  از این مدرسه سه سال به تعویق بیافتد ، صمیمانه  قدردانی می نمایم .
دکتر کمالی  با اشاره به شعار سال مدیریت آموزش و پرورش شهرستان  فلاورجان اظهار داشت : طبق شعارامسال  مدیریت  آموزش و پرورش ، یکی از اهداف ما امسال تربیت دانش اموزان خردورز و خردمند است .
ایشان در ادامه افزودند :مدرسه مهد تمرین خردورزیست زیرا تنها اهل خرد ، یعنی کسانیکه به تعلیم و تربیت و علم آموزی بها می دهند ، اهمیت ومعنای حقیقی مدرسه سازی را میفهمند. ایشان در ادامه افزودند : نظام تعلیم و تربیت مثلثی است که سه ضلع دارد. دانش آموز ، معلم ، و فضای آموزشی مناسب . رمز رسیدن به توسعه ی همه جانبه و پایدار در جامعه ، حرکت در جهت اعتلا و توسعه ی نظام تعلیم و تربیت است واین ممکن نمی شود مگر با فراهم سازی فضای مناسب آموزشی .  برای رسیدن به اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت لازم است هر سه ضلع  این مثلث در کنار هم قرار داشته باشند .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان در پایان افزود :امروز به حمدا… ما از لحاظ معلم و دانش آموز در سطح بالایی قرار داریم وبرای رسیدن به وضعیت مطلوب در فضای آموزشی مناسب و ضلع سوم مثلث  نیز ، تلاش و همت همه جانبه ی ما و همکاری و مساعدت شما عزیزان ، همچون گذشته می تواند راهگشا باشد ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc