کد خبر : 20475
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 - 22:31

حماسه اربعین پیام وحدت و قدرت جهان اسلام را بدنیا مخابره می‌کند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین با حضور میلیونی مسلمانان اعم از شیعه و سنی و حتی غیرمسلمانان دلباخته به اهل بیت برگزار می‌شود و این ظرفیت متعلق به امت اسلام است و مختص شیعیان نیست. سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: حماسه اربعین که در

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین با حضور میلیونی مسلمانان اعم از شیعه و سنی و حتی غیرمسلمانان دلباخته به اهل بیت برگزار می‌شود و این ظرفیت متعلق به امت اسلام است و مختص شیعیان نیست.
سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: حماسه اربعین که در سال‌های اخیر شکل جدیدی به خود گرفته اگر به خوبی در دنیا منعکس شود می‌تواند پیام وحدت و قدرت جهان اسلام را مخابره کند.
وی افزود: بیش از سه میلیون نفر تنها از جمهوری اسلامی ایران در این همایش عظیم شرکت می‌کنند و از سایر کشورهای مسلمان و اقلیت‌های غیرمسلمان نیز در میان خیل عظیم راهپیمایی‌کنندگان اربعین حضور دارند و این نشان می‌دهد که امت اسلامی و در راس آن شیعیان ید واحدی در مقابله با توطئه‌های دشمنان هستند.
نایب رییس کمیسیون اقتصادی خاطرنشان کرد: شیفتگان اباعبدالله در راهپیمایی عظیم اربعین باید اثبات کنند که مسلمانان زیر بار ذلت نمی‌روند و این حرکت نشات گرفته از بازگشت اصحاب و یاران امام حسین (ع) به کربلا باید با حفظ شئونات و نظم همراه باشد و با مخابره آن و به تصویب کشیدن آن شخصیت و وحدت مسلمانان به جهان ابلاغ شود.
وی تاکید کرد: باید در این مسیر بیشترین استفاده معنوی از فرصت طلایی گردهمایی شیعیان و مسلمانان بشود و صاحبان سخن و دانش مفاهیم ناب اسلامی را به گوش امت حاضر در راهپیمایی برسانند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc