کد خبر : 20929
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1395 - 8:24

پیروزی پرگل خلیج فارس مقابل تیم فوتسال ذوب آهن/عملکرد خوب بازیکنان و کادرفنی

تیم فوتسال خلیج فارس نماینده فوتسال شهرستان فلاورجان درهفته ششم لیگ برتر آسیا ویژن به مصاف تیم فوتسال ذوب آهن رفت که بعد از یک نمایش خوب به پیروزی ۶ بر ۲ مقابل تیم فوتسال ذوب آهن  دست یافت. رضا نجفی بابادی سرپرست تیم خلیج فارس فلاورجان در پایان این مسابقه ضمن گفتگویی با خبرنگار

تیم فوتسال خلیج فارس نماینده فوتسال شهرستان فلاورجان درهفته ششم لیگ برتر آسیا ویژن به مصاف تیم فوتسال ذوب آهن رفت که بعد از یک نمایش خوب به پیروزی ۶ بر ۲ مقابل تیم فوتسال ذوب آهن  دست یافت.
رضا نجفی بابادی سرپرست تیم خلیج فارس فلاورجان در پایان این مسابقه ضمن گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص بازی تیمش اظهار داشت: از اول هم می‌دانستیم بازی سختی داریم. به همین خاطر بچه‌ها محکم وارد زمین شدند. با وجود شرایط نامناسب سالن ایثار فولادشهر بدلیل سوراخ بودن سقف و نا مساعد بودن شرایط جوی کفپوش سالن شرایط مناسبی جهت برگزاری این دیدار را نداشت بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و تنها چند موقعیت به حریف دادند که آن هم زیاد خطرناک نبود و ۲ گل هم روی نامناسب بودن وضعیت کفپوش سالن و به زمین خوردن بازیکنان وارد دروازه ما شد . مجید اهوازی (سرمربی خلیج فارس) خیلی با مطالعه عمل کرد و آنالیز دقیقی از ذوب آهن انجام داد و با برنامه پیش رفت.
%d8%ae%d9%84%db%8c%d8%ac-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3-%d9%81%d9%84%d8%a7%d9%88%d8%b1%d8%ac%d8%a7%d9%86
وی با اشاره به عملکرد خوب مجید اهوازی پس از سه هفته حضور در باشگاه خلیج فارس بعنوان سرمربی گفت: خوشحالم برای سومین هفته پیاپی با امتیاز مقابل قوی ترین تیم های گروه از زمین خارج شدیم و امروز هم برد با اقتدار و بدون حرف به دست آوردیم. این مسئله حاصل یک اندیشه و تفکر گروهی است و نشان می‌دهد سیستم ما خوب کار می‌کند. باید از محسن شفیعی رئیس هیات فوتبال شهرستان و ارژنگ قشلاقی مدیر فنی باشگاه تشکر کنم که با مطالعه اقای اهوازی را معرفی کردندو هیات مدیره باشگاه هم حمایت کردند در این مدت که ایشان هم واقعا خیلی خوب خودشان را نشان دادند و شرایطی به وجود اوردند که ذوب آهن با اینهمه بازیکن های سرشناس و هزینه های بالای که انجام داده اند در زمین خودشان حرفی برای گفتن نداشته باشند
مدیرعامل باشگاه خلیج فارس تصریح کرد: همه ما می‌دانیم مسیر سختی در پیش داریم و می‌دانیم که نباید دچار غرور شویم. کاملاً متوجه هستیم که غرور، آفت موفقیت است و فقط باید زحمت کشید. مثل بازی با ذوب آهن که از بازیکنان تا کادرفنی تلاش کردند تا بازی خوبی به نمایش بگذاریم .
نجفی در پاسخ به این سؤال که آیا در فصل نقل و انتقالات، فعالیت خواهند داشت یا خیر، گفت: دنبال این هستیم که در یکی دو پست بازیکن مورد نظرمان را جذب کنیم در این هفته ها بازیکنان زیادی جهت تست دادن حضور پیدا کردند ولی هنوز کادر فنی بازیکنان مورد نظر را معرفی نکرده اند تا باشگاه نسبت به جذب و ثبت قرارداد اقدام نماید. به طور کلی حرف اول و آخر را در مورد جذب و فسخ قرارداد بازیکنان اقای اهوازی سرمربی تیم میزند‌.
وی در پایان، در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: واقعا در شرایط فعلی تیمداری واقعا سخت است باشگاه خلیج فارس هم در سالهای اخیر در استان و کشور افتخارات خوبی برای شهرستان کسب کرده که فقط این مهم با حمایت های مسئولین بدست امده که جا دارد تشکر کنم از اقای مهدی مرادی رئیس سابق اداره ورزش .مهندس هدایت فرماندار ورزشی شهرستان وحاج اقا موسوی نماینده پرتلاش و واقعا خستگی ناپذیر شهرستان که سال گذشته اگر حمایت های ایشان نبود این افتخارات بدست نمی آمد و تبریک می گویم به رحمان رئیسی مدیر جوان و توانمدی که مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان را برعهده گرفته اند ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc