کد خبر : 20410
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1395 - 11:22

اعتیاد و آسیبهای اجتماعی موضوعی است که امروز باید با دید وسیعتر و همه جانبه به آن نگاه کرد

همایش استانی دومین هفته ی مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی با حضور مسوولین محترم استان و شهرستان روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه  در سالن مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار گردید. در این همایش  که با برنامه های متعدد و متنوعی همراه بود ،دکتر کمالی  مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان

همایش استانی دومین هفته ی مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی با حضور مسوولین محترم استان و شهرستان روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه  در سالن مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار گردید.

25895asibhvghb_0467

در این همایش  که با برنامه های متعدد و متنوعی همراه بود ،دکتر کمالی  مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین حاضر در این مراسم ، از حضور ارزشمند و باشکوه مسئولین محترم استان و شهرستان فلاورجان ، تقدیر و تشکر نمود و با اشاره به آیه ی شریفه ی ،۳۲ سوره ی مائده که خداوند متعال می فرماید : ” و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا ”  هر کس یکی را احیا کند، گویا همه ی مردم را احیا کرده است ،

دکتر کمالی در ادامه افزود : آسایش و امنیت مان را مدیون ایثارگری ها و دلاوریهای شهدا هستیم

ایشان در ادامه ضمن اشاره  به مناسبت ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱ سالروز حماسه ی پرشور مردم فهیم و شهیدپرور اصفهان ، عنوان کرد : ۲۵ آبان زمانی است که  بیش از ۳۷۰ شهید بر دوش مردم  اصفهان سرود رهایی را خواندند.  روزی که مردان و زنان و مادران و فرزندان شهدا خم به ابرو نیاوردند و راست قامت تر و مصمم تر از دیروز شان  ، در صف ثبت نام و حضور دوباره در جبهه ، ایستادند که چشم جهانیان بر این عظمت خیره ماند.

دکتر کمالی در ادامه با بیان موضوع همایش اظهار داشت : اعتیاد و آسیبهای اجتماعی موضوعی است که امروز باید با دید وسیعتر و همه جانبه به آن نگاه کرد و در این عرصه نقش آموزش و پرورش را که متولی اصلی تعلیم و تربیت  نسل فردا ست حساستر و سنگین تر می نماید.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc