کد خبر : 20472
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 - 22:28

برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در قهدریجان

همزمان با اربعین حسینی همایش بزرگ پیاده روی اربعین در شهر قهدریجان به سمت امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان برگزار می شود.  احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان اظهار داشت: همزمان با اربعین حسینی همایش بزرگ پیاده روی اربعین با حضور خیل عظیم مردم مومن و ولایتمدار شهر قهدریجان در قالب هیئت

همزمان با اربعین حسینی همایش بزرگ پیاده روی اربعین در شهر قهدریجان به سمت امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان برگزار می شود.

 احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان اظهار داشت: همزمان با اربعین حسینی همایش بزرگ پیاده روی اربعین با حضور خیل عظیم مردم مومن و ولایتمدار شهر قهدریجان در قالب هیئت ها و دسته جات عزاداری از میدان امام حسین(ع) شهر قهدریجان آغاز و عزاداران امام حسین(ع) به سمت حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان حرکت می کنند.

وی در ادامه افزود: مسافت این پیاده روی ۷ کیلومتر می باشد که همراه با مداحی ذاکران اهل بیت(ع) و سینه زنی دسته جات عزاداری همراه خواهد بود و سپس نماز ظهر و عصر به صورت جماعت در صحن امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان برپا می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته شده یک پایگاه سلامت جهت ویزیت رایگان عزاداران امام حسین(ع) در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان نیز دایر است.

img_20161119_225154

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc