کد خبر : 20623
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1395 - 22:23

رحمان رئیسی مدیر ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان منصوب گردید

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ، رحمان رئیسی مدیر ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان منصوب گشت.   نظر به تعهد و تخصص جنابعالی بدین وسیله با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان منصوب می شوید. برنامه ریزی کلید موفقیت

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ، رحمان رئیسی مدیر ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان منصوب گشت.
 
%d8%b1%d8%ad%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a6%db%8c%d8%b3%db%8c
نظر به تعهد و تخصص جنابعالی بدین وسیله با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان منصوب می شوید.
برنامه ریزی کلید موفقیت و فرآیندی مستمر برای صحیح دیدن و ساختن آینده هر سازمان است که بی شک بدون آن سازمان ها امکان ادامه حیات نخواهد داشت.چنانچه نگرش مبتنی بر برنامه ریزی باشد، عمل نیز بر مبنای تعقل و تفکرآینده نگر استوار و ما را در رسیدن به اهداف رهنمون خواهد بود.امید است با اتکال به خداوند منان و الهام از تعالیم حیات بخش اسلام در راستای تحقق اهداف سازمانی از طریق برنامه ریزی و تعامل با مسئولین موفق باشید.
محمد سلطان حسینی
مدیرکل ورزش و جوانان
استان اصفهان
 
رحمان رئیسی از قهرمانان کشتی کشورمان می باشد که قهرمانی آُسیا،دانشجویان جهان،جوانان جهان،مربیگری تیم ملی جوانان و فولادماهان درلیگ برتر را درکارنامه خود دارد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc