کد خبر : 20648
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1395 - 7:46

وصیت نامه مدافع حرم حضرت زینب (س)سردار شهید حاج محمد رضا ابراهیمی

 یکمین سالگرد شهید محمد رضا ابراهیمی  گرامی باد. شهدای مدافع حرم در دوران حیات خود از اولیاء هستند.  امام خامنه ای (مدظله العالی) وصیت نامه  مدافع حرم حضرت زینب (س)سردار شهید حاج محمد رضا ابراهیمی  اینجانب محمد رضا ابراهیمی، فرزند حسن، به شماره شناسنامه ۹۹۰، صادره از فلاورجان، متولد ۱۳۴۴، ساکن سپاهان شهر، شهادت میدهم به یگانگی

 یکمین سالگرد شهید محمد رضا ابراهیمی  گرامی باد.

شهدای مدافع حرم در دوران حیات خود از اولیاء هستند.  امام خامنه ای (مدظله العالی)10096387210101

وصیت نامه  مدافع حرم حضرت زینب (س)سردار شهید حاج محمد رضا ابراهیمی

 اینجانب محمد رضا ابراهیمی، فرزند حسن، به شماره شناسنامه ۹۹۰، صادره از فلاورجان، متولد ۱۳۴۴، ساکن سپاهان شهر،

شهادت میدهم به یگانگی خداوند متعال و شهادت میدهم که حضرت محمد (ص) پیامبر و فرستاده اوست و حضرت زهرا (س) فرزند او و مادر یازده امام بر حق و همسر امیر المومنین(ع) و در کل شهادت میدهم که این چهارده نور مقدس را خداوند برای هدایت و راهنمایی امت خلق کرد و خدا را شاکرم که به من آگاهی داد که خود را در صف مبارزان و مجاهدان در راه دفاع از دین اسلام قرار بدهم و خود را تابع دستورات حضرات معصومین قرار بدهم و بتوان در این برهه از زمان که اسلام عزیز در معرض خطر کفار مسلمان نما قرار گرفته خود را در صف مبارزان قرار دهم، هر چند که من رو سیاه کجا و صف مبارزه و دفاع از اسلام عزیز کجا……

من به عنوان سرباز کوچک ولایت وظیفه خودم میدانم هر چند قدم کوچک در این راه بردارم و از حریم ائمه دفاع کنم و ننشینم برای تکه نانی، به اسلام و انقلاب و راه امام عزیز که غیر از سعادت و خوش بختی برای مردم چیزی نمیخواست، نق بزنم.

 بنده برای آمدن در صف مبارزان سوریه نه کسی به من تحمیل کرده بود و نه از من خواسته شده بود. من مدت ها بود که دنبال آمدن برای مبارزه بودم و خداوند بر من منت نهاد و مرا پذیرفت که در این جبهه قرار گیرم. از فرزندانم میخواهم که در هر کجا که خدمت میکنند چه در منزل و چه در خدمت به مردم فقط برای خدا کار کنند نه برای  دیده شدن، که اگر خدا ببیند همه می بینند و اگر خدا نبیند هیچ کس نمیبیند.

از خانواده ام  میخواهم اگر خداوند توفیق شهادت به من داد برای من ناراحت نباشند. که من اگر در جنگ شهید نشدم خیلی ناراحت بودم که چرا از صف شهدا جاماندم و ناراحت حال خودم بودم. عزیزانم مرا حلال کنید اگر شما را اذیت کردم و از همه دوستان میخواهم که مرا حلال کنید.

اگر به کسی اذیتی کرده ام مرا حلال کند که من در پیشگاه خداوند دستم خالیست و اگر من شهید شدم مرا در گلستان شهدای یزد آباد در کنار دیگر همرزمانم، به حاک بسپارید.

به امید موفقیت اسلام عزیز

محمدرضا ابراهیمی

۳/۷/۹۴ ساعت ۶ صبح

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc