کد خبر : 20670
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 15:52

پیام تبریک حجه الاسلام موسوی لارگانی به آقای رحمان رئیسی

پیام_تبریک حجه الاسلام موسوی لارگانی به آقای رحمان رئیسی باسمه تعالی برادر گرامی جناب آقای رحمان رئیسی قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان سلام علیکم انتصاب شایسته و کارشناسی شده جنابعالی را به سمت ریاست اداره  ورزش_و_جوانان شهرستان فلاورجان را خدمت شما و کلیه ورزشکاران و هیئت های ورزشی شهرستان تبریک عرض می نمایم . رجاء

پیام_تبریک حجه الاسلام موسوی لارگانی به آقای رحمان رئیسی
باسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای رحمان رئیسی
قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان7888
سلام علیکم
انتصاب شایسته و کارشناسی شده جنابعالی را به سمت ریاست اداره  ورزش_و_جوانان شهرستان فلاورجان را خدمت شما و کلیه ورزشکاران و هیئت های ورزشی شهرستان تبریک عرض می نمایم .
رجاء واثق دارم تجربه والای شما در ورزش قهرمانی که دارای سوابق ارزنده ای در رقابتهای جهانی هستید بتواند آینده درخشانی را پیش روی ورزش شهرستان فلاورجان که سرشار از استعداد ناب می باشد قرار دهد .
ضمن تشکر از تلاشهای شما و مجموعه مدیریت ورزش استان در دو سال گذشته جهت تکمیل پروژه ملی ورزشگاه  نقش جهان اصفهان انشاء الله بتوانید از این تجربه گرانبها و روحیه نشاط و جوانی خود استفاده نموده و با توجه به شناخت کاملی که از ورزش شهرستان دارید با تلاش و همتی مضاعف ، روز به روز بر افتخارات ورزش شهرستان بیفزائید .
برنامه ریزی دقیق برای توسعه  ورزش_همگانی به خصوص در روستاها ، تجهیز خانه های ورزش روستایی ، استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی با انتخاب روسای کاردان و دلسوز برای هیئت های ورزشی شهرستان ، جذب اعتبارات با پیگیری فراوان از مرکز و استان ، تلاش برای احداث مجموعه ورزشی درخور شان و جایگاه شهرستان در مرکز شهرستان و  تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی شهرستان را در اولویت برنامه های خود قرار دهید.
از  حسن_اعتماد جناب آقای دکتر سلطان حسینی مدیرکل محترم و سخت کوش ورزش و جوانان استان اصفهان نسبت به تنها گزینه پیشنهادی اینجانب قدردانی می نمایم .
با آرزوی توفیقات روزافزون
سید ناصر موسوی لارگانی
نماینده مردم قهرمان پرور شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc