کد خبر : 20803
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1395 - 19:14

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در شهرستان فلاورجان برگزار شد.

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی  به ریاست مهندس هدایت وباحضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان ورئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد. در این جلسه در خصوص برنامه ریزی وهماهنگی های لازم در مورد پیاده روی همگانی که مقرراست در تاریخ سوم دی ماه

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی  به ریاست مهندس هدایت وباحضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان ورئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.img_0103

در این جلسه در خصوص برنامه ریزی وهماهنگی های لازم در مورد پیاده روی همگانی که مقرراست در تاریخ سوم دی ماه در شهرستان فلاورجان برگزار گرددبحث وتبادل نظر گردید.

مهندس هدایت در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت :شهرستان فلاورجان به لحاظ ظرفیت هایی که در حوزه های مختلف دارد در عرصه های گوناگون خود را نشان داده است .وبا توجه به اینکه قرار است این همایش پیاده روی همگانی در شهرستان برگزار گردد ،امیدواریم ماحصل این برنامه ورزشی به خیر وشادی ونشاط اجتماعی منتج گردد.

وی درادامه افزود :مطمنا اگر خوب برنامه ریزی شود استقبال هم به صورت چشمگیر صورت می گیرد وباتوجه به اینکه طرح کرامت نیز در این شهرستان درحال اجراست که محور اصلی آن پیشگیری ازاعتیاد به مواد مخدر است ،می تواند شروع بسیار خوبی برای ایجاد عزم واراده ،آموزش دادن وآگاهی بخشی وتوانمند کردن جامعه در پیشگیری از ابتلای جوانان ونوجوانان عزیز باشد.

وی در پایان به نقش بسیار مهم آموزش وپرورش واداره ورزش وجوانان اشاره کرد وگفت :اگر این دوحوزه خوب وفعالانه کارکنند اثرات زیادی دارد وجوانان ونوجوانان کشور در مقابل بسیاری از این خطرات بیمه خواهند .

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc