کد خبر : 21224
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1395 - 20:09

تجلیل از ارسلان جمال پور قهرمان رشته کونگ فو در مسابقات جهانی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان گفت: اگر از قهرمانان ورزشی توقع مدال داریم، باید برایشان در سطح قهرمانی و مدال آوری هزینه کنیم. سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان در مراسم تجلیل از ارسلان جمال پور قهرمان رشته کونگ فو در مسابقات جهانی با اعلام این مطلب که باید به قهرمانان ورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان گفت: اگر از قهرمانان ورزشی توقع مدال داریم، باید برایشان در سطح قهرمانی و مدال آوری هزینه کنیم.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان در مراسم تجلیل از ارسلان جمال پور قهرمان رشته کونگ فو در مسابقات جهانی با اعلام این مطلب که باید به قهرمانان ورزشی بها داده شود خاطر نشان کرد: اگر از ورزشکار مدال می خواهیم باید نگاه قهرمان پروری داشته باشیم.
رحمان رئیسی ادامه داد: برای موفقیت باید از کلیشه ها و صحبت های کلیشه ای بپرهیزیم و کمک به دیده شدن ورزشکاران بکنیم تا با این عمل در بین افراد علاقمند به حضور در عرصه قهرمانی یک ایجاد انگیزه نماییم.
وی اضافه کرد:گاهی یک تجلیل ساده از قهرمان ورزشی می تواند چنان شوری در جامعه ایجاد کند که ده ها جوان و نوجوان علاقمند به حضور در آن رشته بشوند و این در حالی است که این تجلیل هزینه چندانی برای ما ندارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان همچنین با اشاره به این مطلب که هیئت ها باید ایده پرداز باشند گفت: اگر هیئت ها در زمینه برنامه های خود موفق عمل کنند اداره ورزش نیز قطعا از آنها حمایت خواهد کرد اما رئیس اداره ورزش و جوانان نمی تواند بجای همه هیئت ها فکر کند و ایده بدهد.
در ابتدای این برنامه رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان اصفهان با اعلام اینکه شهرستان فلاورجان همواره در مسابقات داخلی و برون مرزی برای استان اصفهان مدال آور بوده است تاکید کرد: شهرستان فلاورجان توانایی این را دارد که مسابقات بین المللی در آن برگزار شود.
حمید رضا پارسی منش با گفتن این مطلب که برخی رشته های ورزشی بخصوص در رزمی بسیار نوپا هستند و هنوز مانند رشته های خاص مثل رشته های توپی مورد توجه نیستند اما با توجه به مدال آوری هایی که در عرصه های بین المللی داشته اند و کم هزینه بودن آنها کم کم نگاه ها به سمت این ورزش ها در حال تغییر است.
درپایان این مراسم از ارسلان جمال پور قهرمان ارزنده شهرستان فلاورجان در مسابقات جهانی رشته کونگ فو با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc