کد خبر : 21508
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1395 - 13:29

گاز زغال جوان ۲۷ ساله در روستای طاد را مسموم کرد

گاز co زغال در داخل حمام موجب مسمومیت جوان  27 ساله در روستای طاد فلاورجان شد. مدیریت حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی استان اصفهان اعلام کرد: علائم گاز گرفتگی بستگی به میزان منواکسید کربن موجود در فضای حادثه دارد. توجه به اینکه گاز منوکسید کربن گازی بدون رنگ و بو است و عمده‌ترین منبع

گاز co زغال در داخل حمام موجب مسمومیت جوان  27 ساله در روستای طاد فلاورجان شد.98426585425
مدیریت حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی استان اصفهان اعلام کرد: علائم گاز گرفتگی بستگی به میزان منواکسید کربن موجود در فضای حادثه دارد. توجه به اینکه گاز منوکسید کربن گازی بدون رنگ و بو است و عمده‌ترین منبع تولید این گاز، سوختن ناقص نفت و گاز است، استفاده از آبگرمکن یا بخاری‌های مستعمل یا دارای نقص فنی و فاقد دودکش یا دارای دودکش بدون عملکرد مناسب در منزل بیشترین موارد ابتلا به مسمومیت را تشکیل می‌دهند.
وی افزود: استفاده از آبگرمکن دارای نقص فنی موجب مسمومیت مرد ۲۷ ساله در روستای طاد فلاورجان شد. علت بروز این سانحه مسمومیت co زغال در داخل حمام بوده است.
گفتنی است، آمبولانس نیروهای اورژانس ۱۱۵ برای کمک به مصدوم این سانحه به محل اعزام شدند و بعد از اقدامات اولیه خدمات درمانی او را به بیمارستان امام فلاورجان منتقل کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc