کد خبر : 21588
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1395 - 11:02

همه ما موظفیم درمسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی محکم و با صلابت قدم برداریم.

ساختمان ثبت و ضبط و جمع آوری تاریخ شفاهی شهدای شهر فلاورجان با حضور بخشدار، فرمانده سپاه، مسئول بنیاد شهید، مسئول تبلیغات اسلامی، شهردار و شورای اسلامی شهر فلاورجان، مسئولین ستاد کنگره شهدا، خانواده محترم شهدا و پیشکسوتان جهاد شهادت افتحاحگردید . در این آئین، دبیر ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان ضمن خیر

ساختمان ثبت و ضبط و جمع آوری تاریخ شفاهی شهدای شهر فلاورجان با حضور بخشدار، فرمانده سپاه، مسئول بنیاد شهید، مسئول تبلیغات اسلامی، شهردار و شورای اسلامی شهر فلاورجان، مسئولین ستاد کنگره شهدا، خانواده محترم شهدا و پیشکسوتان جهاد شهادت افتحاحگردید .

در این آئین، دبیر ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان ضمن خیر مقدم گویی به جمع حاضرگزارشی  از فعالیت های ستاد کنگره شهدا در سطح شهرستان ارائه نمود وگفت: شروع به کار این ستاد از سال ۱۳۹۳ به صورت خود جوش و مردمی در راستای فرامین حضرت امام (ره) و اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و منتقل نمودن فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل های بعد صورت گرفت.

 

آقای محمد رئیسی افزود: تا به امروز در تمام شهرهای شهرستان مرکزی راه اندازی شده که تعدادی از برادران و خواهران با اخلاص در امر پژوهش و جمع آوری تاریخ شفاهی انجام وظیفه می نمایند.

ایشان در ادامه به معرفی چارت تشیکلاتی ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید شهرستان پرداخت و گفت عمده فعالیت ها جمع آوری، مستند سازی و نگهداری آثار به جا مانده شهدا در سطوح مختلف، تالیف، تدوین و نشر آثار برای پاسخگویی به مطالبات جامعه است. وی در بخش پایانی سخنانش گفت همه ما موظفیم در مسیرتحقق آرمان های انقلاب اسلامی که آرزوی امام (ره) و خیل شهیدان بوده و هست محکم و با صلابت قدم برداریم وکوچک ترین تردیدی به خود راه نداده و با تکیه به مجاهدت شاهد تحقق وعده الهی باشیم.

در ادامه برنامه ها فرمانده سپاه ناحیه با بیان خاطراتی از شهدا اظهار کرد اگر می خواهیم شهدا را بشناسیم ابتدا باید راه شهدا را بشناسیم.

در پایان محمدی  مسئول تبلیغات اسلامی با اشاره به این که مردم و مسئولین باید در این امر مشارکت داشته باشند تا به نحو شایسته این کنگره ها برگزار گردد گفت: روحیه ی انقلابی را باید حفظ کرد، انقلابی ماندن مهم است و باید همت کرد و دست به دست هم داد تا این کنگره ها همان طور که شهدا از ما انتظار دارند برگزار گردد. ایشان در ادامه افزود نباید به روزمرگی به این حالت ظاهری دل خوش کنیم که همه چیز خوب است  و بهتر است که این کنگره ها با مدد از خود شهدا برگزار گردد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc