کد خبر : 21653
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1395 - 15:28

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرستان فلاورجان برگزار شد + تصاویر

با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین  ، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی  در شهرستان فلاورجان برگزار شد در این همایش ضمن گرامیداشت حرکت حماسی ملت ایران در نمایش میثاق با ولایت و مبارزه با فتنه و نفاق برخی خواص درونی و دشمنان خارجی در کشور، حجت الاسلام قدوسی امام جمعه فلاورجان  و غلامعلی کریمی

با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین  ، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی  در شهرستان فلاورجان برگزار شد
در این همایش ضمن گرامیداشت حرکت حماسی ملت ایران در نمایش میثاق با ولایت و مبارزه با فتنه و نفاق برخی خواص درونی و دشمنان خارجی در کشور، حجت الاسلام قدوسی امام جمعه فلاورجان  و غلامعلی کریمی از اساتید برجسته  دانشگاه سخنران این مراسم به تبیین و روشنگری در زمینه ابعاد مختلف فتنه سال ۸۸ و حماسه مردم در روز ۹ دی پرداخت.
حجت الاسلام قدوسی امام جمعه فلاورجان  در این مراسم ضمن تشکر از حضور گسترده مردم و مسئولین در این مراسم گفت : نهم دیماه روز بصیرت و بیداری ملت ایران و بیعت مجدد با نظام ، انقلاب و ولی فقیه زمان است .
در ادامه این مراسم غلامعلی کریمی با بیان اینکه دشمن برای براندازی ایران برنامه های زیادی دارد افزود :اگر دشمن برنامه‌ریزی برای نابودی انقلاب اسلامی دارد ما هم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و از همان اوایل پیروری  انقلاب اسلامی  دیدبانهای انقلاب اتاقهای فکر دشمن را   رصد می‌کنند

وی در ادامه افزود :تمام برنامه ریزی های دشمن را رهبر معظم  انقلاب اسلامی و دیدبان این کشور با داشتن اطلاعات اتاق فکر دشمن  بر هم زد و تبلور آن روز ۹ دی  نمایان شد.

ایشان هدف دشمنان را مبارزه با مرجعیت شیعه اعلام کردوگفت: دشمن فکر می کرد انقلاب را به سراشیبی برده ولی متوجه نبود که انقلاب اسلامی ما تحت ولایت و رهبری امام زمان می باشد.

وی در پایان از کلید زدن پروژه نفوذ توسط دشمن خبر داد و گفت :این پروژه هم اگرچه رهبر معظم انقلاب از سال ها پیش اعلام خطرکرده اند که  مسئولان در برابر آن مقاوم شوند.

لازم به ذکر است که مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین در درحوزه علمیه  امام خمینی (ره) شهرستان فلاورجان برگزار شد .



.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc