کد خبر : 21813
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1395 - 21:08

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی دار فانی را وداع گفت

آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز یکشنبه ۱۹ دی ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت. وی ساعاتی قبل و در سن ۸۲ سالگی به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود. وی که ساعاتی قبل به دلیل عارضه قلبی در یکی از

آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز یکشنبه ۱۹ دی ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.
وی ساعاتی قبل و در سن ۸۲ سالگی به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود.88520

وی که ساعاتی قبل به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود علیرغم تلاش پزشکان در سن ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

برپایه این خبر معاون وزیر بهداشت نیز در این باره گفت: مرحوم آیت هاشمی رفسنجانی به دلیل ایست کامل قلبی به بیمارستان منتقل شد و احیای یک ساعت و نیم تیم پزشکی نتیجه بخش نبود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مسئولیت‌های مهمی همچون عضویت در شورای انقلاب اسلامی، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست مجلس خبرگان، ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشت.

مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز درباره زمان و نحوه برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: هنوز در این خصوص تصمیم گیری نشده است و اطلاعات لازم در این خصوص متعاقباً اعلام شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc