کد خبر : 21831
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1395 - 12:33

پیام تسلیت موسوی لارگانی به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

 حجه الاسلام موسوی لارگانی  رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان  با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.؛ متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت ناگهانی یار دیرین حضرت امام (ره) و رفیق و همکار قدیمی مقام معظم رهبری برای عالم سیاست و

 حجه الاسلام موسوی لارگانی  رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان  با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.؛ متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم5741440085585
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت ناگهانی یار دیرین حضرت امام (ره) و رفیق و همکار قدیمی مقام معظم رهبری برای عالم سیاست و معنویت کشور بسیار تاسف بار بود .
آیت الله هاشمی رفسنجانی از پیشگامان نهضت اسلامی و همسنگر دیرینه رهبر عزیز انقلاب بودند که مجاهدتهایشان در دوران انقلاب و سالهای جهاد و سازندگی کشور بر تارک تاریخ ایران اسلامی ماندگار است. روحیه فراجناحی ایشان در دهه های نخست پیروزی انقلاب بسیار ستودنی و ارزش آفرین است .
مبارزات آیت الله هاشمی ، سختی ها ، مرارت ها ، زندان ها و شکنجه های جانفرسا در زندانها و تبعیدهای رژیم منحوس پهلوی بر هیچ کس پوشیده نیست . اصولا مهمترین ویژگی این عالم فاضل روحیه مبارزه با استبداد ایشان بود که از هاشمی چهره ای متمایز ساخته بود . محبت و علاقه امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری نسبت به ایشان بسیار آشکار است و همواره نقش دوست بی نظیر و مشاور دلسوز و صدیق با وفا را برای این عزیزان داشتند .
اختلاف سلیقه ها و برخی اقدامات نادرست افراد کج فهم در سالیان اخیر نتوانست در ارتباط دوطرفه رهبری عالیقدر و ایشان تاثیری داشته باشد و همواره رابطه رهبر و رهرو میان این دو یار قدیمی برقرار بود .
به نمایندگی از مردم فهیم استان اصفهان و شهرستان فلاورجان و همچنین مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضایعه غم انگیز و ثلمه جبران ناپذیر ارتحال این عالم مبارز و مجاهد و مدیر توانمند و هوشیار را به پیشگاه ولی عصر (ارواحنا له الفدا) ، رهبر عالیقدر انقلاب ، امت انقلابی و حزب الله و عموم مردم شریف و قدرشناس استان اصفهان و شهرستان فلاورجان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان علو درجات و مغفرت الهی را برای روح آن فقیه زنده یاد خواستارم .
والعاقبه للمتقین
سید ناصر موسوی لارگانی
 نماینده مردم فهیم شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc