کد خبر : 21899
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1395 - 11:29

فلاورجان قطب فوتسال استان اصفهان /روزهای خوبی در انتظار ورزش شهرستان است

تیم فوتسال خلیج فارس تنها نماینده شهرستان فلاورجان در لیگ برتر مسابقات فوتسال آسیا ویژن استان انتخابی مسابقات کشوری در ادامه روند شکست ناپذیری خود در حساس ترین بازی هفته دهم موفق شد تیم قدرتمند عقاب اصفهان را با شکست سنگین ۶بر۲ بدرقه کند. شاگردان مجید اهوازی مربی خوشنام جنوبی که از زمان حضور ایشان

تیم فوتسال خلیج فارس تنها نماینده شهرستان فلاورجان در لیگ برتر مسابقات فوتسال آسیا ویژن استان انتخابی مسابقات کشوری در ادامه روند شکست ناپذیری خود در حساس ترین بازی هفته دهم موفق شد تیم قدرتمند عقاب اصفهان را با شکست سنگین ۶بر۲ بدرقه کند.
شاگردان مجید اهوازی مربی خوشنام جنوبی که از زمان حضور ایشان با شکست تمام مدعیان قهرمانی حالا خود مدعی قهرمانی شده اند با این برد ۲۰ امتیازی شدند و به جایگاه دوم جدول صعود کردند.

رضا نجفی بابادی مدیر عامل این باشگاه در پایان بازی در گفتگو با پایگاه خبری نیوز فلاورجان گفت : امروز واقعا فوتسال استان اصفهان باور کرد که فلاورجان قطب فوتسال استان شده است ، البته هنوز کار تمام نشده است ما چهار بازی مهم دیگه داریم که هر کدام حکم یک فینال را برای ما دارد که انشالله با کسب ۴ پیروزی دیگه برای اولین بار هم فوتسال فلاورجان قهرمان لیگ برتر استان و هم به لیگ کشور صعود خواهیم کرد .
وی همچنین سطح فنی مسابقات را بالا دانست و گفت واقعا بازی ها نزدیک است اینکه ما در هفته های اخیر با برد های پر گل زمین را ترک میکنیم نشان از قدرت بالای بازیکنان و کادر فنی تیم است وگرنه سایر مسابقات این گروه با اختلاف های نزدیک است حتی تیم صدرنشین ذوب آهن را که ما با ۶ گل شکست داده بودیم در مقابل تیم قعر جدولی گلپایگان با اختلاف یک گل پیروز شده است یا همین امروز مقابل تیم خوب آرمان متوقف شده است. در مورد مسائل فنی بازی هم نظری نمی دهم چون همه اش تلاش مجید اهوازی بازیکن سالهای دور فوتبال کشور و استان خوزستان است که بعد از سه شکست پیاپی در هفته های اول با حضور ایشان تیم از قعر جدول به جمع مدعیان قهرمانی پیوسته است.و همچنین بازیکنان بی ادعا و جوان که نسبت به امکانات سایر تیم های حاضر در گروه و حتی همین تیم عقاب که از سراسر کشور بهترین بازیکنان سرباز را جذب کرده است امسال بدون هیچ امکاناتی توانستند این افتخار را برای شهرستان رقم بزنند.
نجفی همچنین از مهندس هدایت فرماندار و دکتر کمالی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان که امروز هم وقت گذاشتند هم با حضورشان باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان و کادر تیم شد تشکر کرد و گفت : واقعا باید حالا که شرایط حضور در مسابقات کشوری فراهم شده است مسئولین شهرستان تیم را حمایت کنند که هم نام شهرستان در کشور سرافراز باشد هم اینکه با وجود این تیم نونهالان و نوجوانان زیادی به سمت ورزش سوق داده شوند و از خیلی از ناهنجاری های جامعه بدور باشند.
سرپرست تیم فوتسال خلیج فارس ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مرادی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان ابراز امیدواری کرد که انشالله با حضور رحمان رئیسی مدیر جوان و قهرمان ارزنده جهان در ورزش شهرستان فلاورجان ؛روزهای خوبی در انتظار ورزش شهرستان خواهد بود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc