کد خبر : 21929
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 - 14:15

ارتقاء هتلینگ از ارکان اصلی طرح تحول سلامت/ تجهیز ۲۲ واحد بهداشتی و درمانی در شهرستان فلاورجان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان در برنامه موج سلامت با محوریت طرح تحول سلامت گفت: در در ۲۲ واحد بهداشتی و درمانی تامین و تجهیز وسایل پزشکی ددر شهرستان فلاورجان صورت گرفته است. در راستای طرح تحول سلامت یکی از اهداف عملیاتی که به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابلاغ شد توزیع عادلانه خدمات

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان در برنامه موج سلامت با محوریت طرح تحول سلامت گفت: در در ۲۲ واحد بهداشتی و درمانی تامین و تجهیز وسایل پزشکی ددر شهرستان فلاورجان صورت گرفته است.
در راستای طرح تحول سلامت یکی از اهداف عملیاتی که به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابلاغ شد توزیع عادلانه خدمات و تجهیزات و نیروی انسانی است و همچنین توسعه بیمارستان ها، مراکز درمانی از دیگر اهداف طرح تحول سلامت است.
پژمان صالحی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان در برنامه موج سلامت با محوریت طرح تحول سلامت، اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان با بیش از ۵۰ سال قدمت تمامی خدمات بهداشتی و درمانی خود را در ۲ بیمارستان امام خمینی، شفا، مراکز فوریت های پزشکی قهدریجان، ۹ مرکز خدمات جامع بهداشتی، ۴ مرکز خدمات بهداشتی و روستایی و ۳ پایگاه اورژانس برای بهداشت و درمان مردم ارائه می کند.
وی در خصوص اقدامات صورت گرفته طرح تحول نظام سلامت گفت: انجام زایمان طبیعی رایگان، کاهش پرداخت هزینه ها از جیب مردم، اقامت اطباء خصوصی و ارتقاء هتلینگ بیمارستان ها از جمله این موارد است.
وی در ادامه گفت: مسئله کمبود نیروی انسانی حل شده و ۸۶ نفر نیروی انسانی در رده های مختلف پزشکی جذب مراکز خدمات بهداشتی و درمان شهرستان فلاورجان شده اند؛ از جمله کارشناسان تغذیه، روان شناسان، پرستاران و کارشناسان آزمایشگاه که برای کلیه مردم فلاورجان که بالغ بر ۲۷۰ هزار جمعیت هستند، خدمت رسانی می کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان ضمن اشاره به اینکه ارتقاء هتلینگ یکی از اجزای اصلی طرح تحول سلامت است گفت: با تامین و تجهیز وسایل پزشکی و به روز رسانی آنها و در حال حاضر استاندارد سازی تجهیزات و فضای فیزیکی در حداکثر توان خود در ۲۲ واحد بهداشتی و درمانی این اقدامات انجام شده است.
وی یادآور شد: امیدوارم بتوانیم سواد سلامت جامعه را ارتقاء دهیم و لازم به ذکر است که پزشک عمومی از تمام اجزای بدن یک انسان شناخت دارد و با در نظر گرفتن اعتماد به دانش و توانمندی اطباء در بخش دولتی و خصوصی، در صورت نیاز بحث ارجاع مطرح شود.
افشین شهبازی رئیس بیمارستان شفا در شهر کلیشاد و سودرجان با اشاره به تاریخچه این بیمارستان گفت: این بیمارستان در سال ۱۳۶۹ توسط خیرین افتتاح شد و در سال ۹۴ با حضور مقام عالی وزارت و ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شروع به کار کرده است.
وی تصریح کرد: بیمارستان شفا دارای بخش های مختلف از جمله اورژانس، زنان و زایمان، اکو گرافی، جراحی و بخش های ویژه ای سی یو و خدمات نوزادان است.
وی ضمن اشاره به امکانات و تجهیزات این بیمارستان اظهار داشت: این بیمارستان نسبت به موقعیت جغرافیایی دسترسی به آن سهل است و از نظر تجهیزات با بیمارستان الزهرا برابری می کند و می تواند تعامل خوبی با این بیمارستان داشته باشد.
منبع :ایمنا .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc