کد خبر : 21943
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 - 18:36

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر شهرستان فلاورجان برگزار شد.

در آستانه دهه مبارک فجر جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر شهرستان فلاورجان  با حضورقدوسی امام جمعه و جمعی از مسوولین شهرستان برگزار شد. در ابتدای جلسه مباشری مسئول کمیته طرح و برنامه با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی و ارزشهای جهانی آن اظهار داشت: حضور حداکثری مردم و استفاده از ظرفیت مردمی برای برپایی مراسمات

در آستانه دهه مبارک فجر جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر شهرستان فلاورجان  با حضورقدوسی امام جمعه و جمعی از مسوولین شهرستان برگزار شد.
در ابتدای جلسه مباشری مسئول کمیته طرح و برنامه با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی و ارزشهای جهانی آن اظهار داشت: حضور حداکثری مردم و استفاده از ظرفیت مردمی برای برپایی مراسمات از اهداف و اولویت های اصلی و اساسی  است.8587
وی در ادامه با بیان ضرورت شناساندن ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن به جوانان و نیز اهمیت ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مردم در ایام الله دهه مبارک فجر، هماهنگی دستگاه‌ها و ادارات و همچنین تنوع و نوآوری در اجرای آیین‌های گرامیداشت این ایام را خواستار شد.
در ادامه رحیمی مسول ستاد دهه فجر  با اعلام اینکه  ۱۷ کمیته برای برگزاری برنامه های بزرگداشت دهه فجر در شهرستان تعیین شده است ،افزود ۷ کمیته فرعی نیز در همین راستا تعیین شده است. 

وی در ادامه افزود: کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان برگرفته و تشکیل‌شده از ادارات و سازمان‌ها و نهادهای مردمی است که می‌توانند برنامه‌ای در این دهه مبارک انجام دهند تا با برنامه‌ریزی مناسب حضور حداکثری مردم را در این جشن‌ها و برنامه‌ها شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: با تشکیل کمیته های طرح و برنامه، کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی، کمیته قرآن مساجد و تشکل‌های اسلامی، کمیته ایثارگران، کمیته زنان و خانواده، کمیته دانشجویی و دانشگاهیان، کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی، کمیته کودک و نوجوان، کمیته اصناف، کمیته کارگری و کارآفرینی،کمیته بسیج، کمیته ورزش و جوانان، کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی، کمیته روستایی و عشایری، کمیته فرهنگی و هنری، کمیته فضاسازی و تزئینات شهری و روستایی به استقبال دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواهیم رفت.

امام جمعه شهرستان فلاورجان در این جلسه نسبت به برگزاری هرچه بهتر مراسم های دهه فجر شهرستان فلاورجان تاکید نمودند و  افزودند  که مسئولان کمیته ها  باید نسبت به برگزاری برنامه های پیشنهادی و تا اجرایی شدن آن برنامه ها را رصد نمایند. 
 وی در ادامه افزود :گروهی به جهت بازرسی از حسن انجام برنامه ها که قرار است در دهه فجر در شهرستان اجرا شود  تعین شود. 
امام جمعه فلاورجان در ادامه خواستار برگزاری  راهپیمایی حجاب و عفاف در ایام الله دهه فجر شدند 

 در این جلسه همچنین تعدادی از مسوولان اجرایی شهرستان و مسئولین کمیته ها  در سخنان کوتاهی به ارائه برنامه های خود در این ایام مقدس و مبارک اشاره نمودند.

گفتنی است افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی ،عطر افشانی و غبار روبی مزار شهداء، برگزاری یادواره شهداء، برگزاری مسابقات نهج البلاغه ،دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه، دیدار با ائمه جمعه، اجرای مسابقات ورزشی  و … از اهم برنامه هایی بود که در  جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر شهرستان فلاورجان مطرح شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc